MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zou het als volwassene raar vinden dat een andere man me bij m'n borst en rug vasthoudt...

doe dat wel vaker om iemand de juiste mind muscle connection als ware aan te leren door te prikken en te voelen en waar men een oefening precies zou moeten voelen en wat ze moeten trainen en aanspannen

Je verhaal hoort in het pua topic

:eyebrow:

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 11:49 ----------

doe dat wel vaker om iemand de juiste mind muscle connection als ware aan te leren door te prikken en te voelen en waar men een oefening precies zou moeten voelen en wat ze moeten trainen en aanspannen

Tatt is nog wat onzeker over zijn coïtusualiteit en is bang dat hij het stiekem leuk vind als een andere man hem aanraakt.

Sounds pretty gay to me...

Tatt is nog wat onzeker over zijn coïtusualiteit en is bang dat hij het stiekem leuk vind als een andere man hem aanraakt.
Vraag eens aan je vader hoe onzeker ik ben over mijn coïtusualtiteit. :mad:

Kleine meisjes aanranden onder het mom 'ik dacht dat het een jongen was' tsk tsk :finger:

Maar is toch normaal als "gymbro's" onder elkaar om iemand aan te raken om hem bijvoorbeeld de goede houding aan te laten nemen ???
Komt misschien omdat er bij ons weinig mensen elkaar helpen, of weinig hulp nodig hebben. (behalve spotten of een formcheck) En iemand "stabiel" houden tijdens zijn oefening is gay as phuck. Daar kan je geen andere mening over hebben. ;)

Trouwens, op hun 13de ppen die sl*tten al beter dan hun moeder met jaren ervaring. Als ze het erg vond, zou ze er wel wat op zeggen, Coby. ;)

Haha die reacties hier weer :D Maken mijn dag weer onmiddelijk goed! :p

Verder is het bij ons ook heel normaal onder je "gymbro's" dat je elkaar helpt om een oefening uit te leggen of om de juiste houding te geven.

@Kaluro: Ik doe ook niet ENKEL leg raises hé :p was juist 'met name' die oefening aan het doen ;)

K*t weer.

Gaat goed hier de laatste pages :roflol:

ot: Jup, k*t weer.

Net examen gehad. en dacht echt gruwelijk goed voorbereid te zijn. dus ik met dikke zelfvertrouwen dat lokaal in. achter die computer inloggen en de eerste vraag was gelijk k*t!!!! ik werd er al gelijk misselijk van. uiteindelijk van de 32 vragen bijna 10 niet of maar half kunnen beantwoorden :(

The **** is dis shit?

Nog nooit meegemaakt dit op examen's dat ik te weinig tijd had :(

Alle berichten over vakantie, terwijl ik vrijdag nog een tentamen Human Resource Management mag maken. FML :(

niet aangenomen bij albert heijn bezorgservice omdat de rijtest matig was. Dat ik in de 13 maanden dat ik mijn rijbewijs heb 0 euro schade/boetes heb maakte niks uit

niet aangenomen bij albert heijn bezorgservice omdat de rijtest matig was. Dat ik in de 13 maanden dat ik mijn rijbewijs heb 0 euro schade/boetes heb maakte niks uit

Je rijd te weinig/niet :D
Nah, kan prima. Heb zelf nu ongeveer 3 jaar me rijbewijs en heb 2 maanden terug me eerste boete gehad, 40 euro :rolleyes:

Maar waarom was je rijtest matig? wat was er dan niet goed.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 17:12 ----------

Ik heb in 5 jaar 150.000 km gereden, 1 auto totalloss en 2500 aan boetes :trollface:

Jij bent dan ook een geval apart.

Je rijd te weinig/niet :D
Nah, kan prima. Heb zelf nu ongeveer 3 jaar me rijbewijs en heb 2 maanden terug me eerste boete gehad, 40 euro :rolleyes:

Maar waarom was je rijtest matig? wat was er dan niet goed.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 17:12 ----------

Jij bent dan ook een geval apart.

:roflol:

Die auto was niet mijn schuld. Smerige mof politie agent ramde ons toen we aan het inhalen waren.

Meest mooie was wel dat onze auto een beun ding was en die auto van hun 2 dagen oud was en ze daarom door Nederland aan het rond rijden waren om er van te genieten :roflol:

Terug
Naar boven