XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het is weer zover 1 1/2 jaar later :roflol: t**fus, 350 gr a 345 kcal per 100 gr.

stay-strong-bro-its-not-over.jpg

Niet geslaagd voor mijn rijexamen CE.
4tal pogingen nodig gehad om te parkeren maar bij de 3de poging blijkbaar met de aanhangwagen op de borduur gereden.
Mijn been die ook heelsan zat te trillen.

Sjans dat dit nog allemaal betaald werd door mijn ex-werkgever.
Budget is waarschijnlijk op, dus een volgende keer zal er waarschijnlijk niet meer komen.
Ik heb dat rijbewijs gelukkig niet nodig, maar het was wel handig geweest.

Ik dacht ik ga mijn Airmiles inwisselen voor cadeaubonnen van de Siebeljuweliers... Kan ik mijn lieve meissie blij maken met wat leuks... Staat er GVD in de KLEINE lettertjes op de site van Siebeljuweliers, dat je per aankoop maar 1 cadeaubon mag inleveren :mad: :fuu:
Zit je met allemaal bonnen van 25,- per bon :mad:

Iemand cadeaubonnen kopen van Siebel? :o

Ik dacht ik ga mijn Airmiles inwisselen voor cadeaubonnen van de Siebeljuweliers... Kan ik mijn lieve meissie blij maken met wat leuks... Staat er GVD in de KLEINE lettertjes op de site van Siebeljuweliers, dat je per aankoop maar 1 cadeaubon mag inleveren :mad: :fuu:
Zit je met allemaal bonnen van 25,- per bon :mad:

Iemand cadeaubonnen kopen van Siebel? :o

:roflol: :roflol:

Niet geslaagd voor mijn rijexamen CE.
4tal pogingen nodig gehad om te parkeren maar bij de 3de poging blijkbaar met de aanhangwagen op de borduur gereden.
Mijn been die ook heelsan zat te trillen.

Sjans dat dit nog allemaal betaald werd door mijn ex-werkgever.
Budget is waarschijnlijk op, dus een volgende keer zal er waarschijnlijk niet meer komen.
Ik heb dat rijbewijs gelukkig niet nodig, maar het was wel handig geweest.

Ik wéét dat ie Nederlands spreekt. Maar ik snap er geen klote van. Wat zegt ie nou? Heelsan? Sjans?

Sjans = Chance = Frans woord dat de vlamingen te pas en te onpas gebruiken :o

Wat zegt ie nou? Heelsan? Sjans?
Heelsan = constant, de hele tijd, voortdurend, ononderbroken, aanhoudend, alsmaar, altijddurend, bestendig, continu, doorlopend, immer, onafgebroken, onophoudelijk, permanent, steeds.

Hoop dat dit je wat geholpen heeft.

Verveel me de pl**ris :( en heb alle nieuwssites die ik kan bezoeken al 10x gelezen

Ik laat al heel de dag gore proteïne bommen (nog meer dan anders). Lekker dof en vochtig, stinken als de pest... :(

Terug
Naar boven