Oke en hoe de **** doorbreek je die slapeloosheid? Zonder pillen. Ondertussen 70u wakker..
Je kan slaappillen ook fijnstampen en snuiven als dat onder geen pillen valt?

Harde klap tegen t hoofd helpt ook nog wel eens
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke en hoe de **** doorbreek je die slapeloosheid? Zonder pillen. Ondertussen 70u wakker..

Ik moet er niet aan denken bro.Het is weer zover 1 1/2 jaar latert**fus, 350 gr a 345 kcal per 100 gr.

Ik dacht ik ga mijn Airmiles inwisselen voor cadeaubonnen van de Siebeljuweliers... Kan ik mijn lieve meissie blij maken met wat leuks... Staat er GVD in de KLEINE lettertjes op de site van Siebeljuweliers, dat je per aankoop maar 1 cadeaubon mag inleveren![]()
![]()
Zit je met allemaal bonnen van 25,- per bon
Iemand cadeaubonnen kopen van Siebel?![]()

Niet geslaagd voor mijn rijexamen CE.
4tal pogingen nodig gehad om te parkeren maar bij de 3de poging blijkbaar met de aanhangwagen op de borduur gereden.
Mijn been die ook heelsan zat te trillen.
Sjans dat dit nog allemaal betaald werd door mijn ex-werkgever.
Budget is waarschijnlijk op, dus een volgende keer zal er waarschijnlijk niet meer komen.
Ik heb dat rijbewijs gelukkig niet nodig, maar het was wel handig geweest.

Heelsan = constant, de hele tijd, voortdurend, ononderbroken, aanhoudend, alsmaar, altijddurend, bestendig, continu, doorlopend, immer, onafgebroken, onophoudelijk, permanent, steeds.
Verveel me de pl**risen heb alle nieuwssites die ik kan bezoeken al 10x gelezen
of
= 
Ik laat al heel de dag gore proteïne bommen (nog meer dan anders). Lekker dof en vochtig, stinken als de pest...![]()
Haha, Auschwitz 2.0