MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja ik hoop t.. is al de 3e nacht dit

Was t maar zo makkelijk :p

Geen idee wat er is.. kan gewoon niet slapen :p.

Omdat dit al de 3e nacht is dat ik niet slaap haha.. ik kan me niet voorstellen dat ik niet moe ben of zo. Ook geen idee wat ik nu anders zou moeten gaan doen

Haha oke dat schiet niet op.
Wat je zou kunnen doen? Friends kijken, eten, nog meer friends kijken, dbb, friends..

Waarom niet pas slapen als je moe bent dan
Zo simpel is het niet. Is een zeer vicieuze cirkel. 's Nachts raak je niet in slaap, de volgende dag ben je een wrak maar heb je verplichtingen dus kan je niet zo maar je bed in duiken. Dan kom je thuis rond 17u00 of 18u00 en rust je wat in de zetel (zonder te slapen), en tegen 21u00 ben je terug klaar wakker.

Zo simpel is het niet. Is een zeer vicieuze cirkel. 's Nachts raak je niet in slaap, de volgende dag ben je een wrak maar heb je verplichtingen dus kan je niet zo maar je bed in duiken. Dan kom je thuis rond 17u00 of 18u00 en rust je wat in de zetel (zonder te slapen), en tegen 21u00 ben je terug klaar wakker.

Oke bij mij is het wel zo simpel. Heb alleen ook geen verplichtingen dus dat scheelt :)

Dat zijn srs echt hele vieze snoepjes....hoe kan je daar nou verslaafd aan raken.....

Hele nacht wakker, strong DMAA

****, over 1,5 uur herkansing HRM van vorig jaar. Het is nu halen, zeuren bij de examencommissie voor een extra herkansing in de herfstvakantie of herkansen tijdens mijn afstuderen. Heb mezelf wel in een goed parket weten te wurgen.

Kan je die niet overslaan, hoe lastig het ook is? Dat je om die tijd nog hetgeen moet doen wat je voor die avond gepland hebt, en gelijk zou kunnen slapen als je klaar bent?

aniracetam mengt nie goed met melk :S

En na een tijdje heb je niet eens meer zin om te gaan slapen en hou je je overdag levende met koffie, dexaprine en preworkouts en ga je iedereen wantrouwen :bang:

FUUUU weer mn vork vergeten, dat word weer met de handen eten :(

Laatst bewerkt:
Oke en hoe de **** doorbreek je die slapeloosheid? Zonder pillen. Ondertussen 70u wakker..

Terug
Naar boven