Sofiane
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
wtf deed je hier vroeger?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

misschien je gezicht niet op fotos wissen?Elk weekend hetzelfde: 'wat een lichaam', 'kijk die armen','mag ik eens voelen?', enz. enz.
Niemand heeft het ooit over m'n knappe gezichtje of m'n lieve karakter...![]()
Elk weekend hetzelfde: 'wat een lichaam', 'kijk die armen','mag ik eens voelen?', enz. enz.

150
liefde van mn leven zoeken
je bent toch geen wijf, scoren is scoren broskiElk weekend hetzelfde: 'wat een lichaam', 'kijk die armen','mag ik eens voelen?', enz. enz.
Elk weekend hetzelfde: 'wat een lichaam', 'kijk die armen','mag ik eens voelen?', enz. enz.
Je bent wel erg grappig met dat zyzz topic daar of niet.
lekker voor je vvv venlo

waarom dan toch?gisteren wat biertjes gepakt wat ik dus nooit doe gezien ik me focus op trainen. Nu geen eetlust en mijn herstel is dus ook niet lekker gelopen. ****K

lekker voor je vvv venlo
---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------
waarom dan toch?
On Topic: weet nog steeds niet waar ik ketose strips kan halen![]()
ik d8 dat je een zoete appeltjesgeur kreegPff die rommel heb je niet nodig Russisch beertje. Stink je uit je muil tijdens keto dieet dan zit je in ketose. Simpeler kan het niet.

ik d8 dat je een zoete appeltjesgeur kreeg
Maar dat argument is sowiezo invalid want ik eet heel veel knoflook