XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Boh k*tdag op werk. Ga ik bij een leuk cafetje informeren hebben ze niemand nodig.

Domino's die me de verkeerde pizza bezorgde, maar ik had zoveel honger dat ik hem maar aannam.

Haha te jong vinden ze juist chill ivm met betaling, ik heb 3 jaar gewerkt in de horeca, altijd als er een meisje kwam om te solliciteren vroeg m´n baas of ik haar lekker vond anders nam hij haar niet aan, cool story i know, of ze waren vaak te oud..

Haha te jong vinden ze juist chill ivm met betaling, ik heb 3 jaar gewerkt in de horeca, altijd als er een meisje kwam om te solliciteren vroeg m´n baas of ik haar lekker vond anders nam hij haar niet aan, cool story i know, of ze waren vaak te oud..
Ik werk dusnu 2, 5 jaar bij de ****ing appie en ze buiten je uit. Ze lopen over je heen. En eind dit jaar word ik eruit gekickt omdat ik dan 3 jaar een contract heb. Ze moeten me dus ontslaan.

Leven is hard swa, ik kom wel een keer naar de appie @ Roffa jou overvallen aan de kassa

mag ik met mijn frikandel in jou broodje?

snap je em? want bij broodafdeling moet je frikandelbroodjes bakken.
ha.ha.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

fok die shit ik ga overal langs

broodbakken wajooo, ook van die lekkere ham kaas croissants enzo¿
Daar loopt altijd het vet uit, krijg je gelijk geen trek meer in als je zebakt.

Eten waar het vet van af druipt smaakt altijd het beste.

Dbb is niet vrouw vriendelijk.

Terug
Naar boven