- Waardering
- 12.551
kerel marcel what the fakheb jij eigenlijk ooit wel eens een normale vriendin
![]()
Nee.

Dit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel marcel what the fakheb jij eigenlijk ooit wel eens een normale vriendin
![]()

Boh k*tdag op werk. Ga ik bij een leuk cafetje informeren hebben ze niemand nodig.
Boh k*tdag op werk. Ga ik bij een leuk cafetje informeren hebben ze niemand nodig.
Ja maar ze hadden niemand nodig.

Ik was gewoon te jong maar ze willen dat niet zeggenNou en? Mooie vrouwen = meer winst.
Dus of je bent niet mooi of ze hebben geen interesse in winst?![]()
.Ik was gewoon te jong maar ze willen dat niet zeggen.

Ik werk dusnu 2, 5 jaar bij de ****ing appie en ze buiten je uit. Ze lopen over je heen. En eind dit jaar word ik eruit gekickt omdat ik dan 3 jaar een contract heb. Ze moeten me dus ontslaan.Haha te jong vinden ze juist chill ivm met betaling, ik heb 3 jaar gewerkt in de horeca, altijd als er een meisje kwam om te solliciteren vroeg m´n baas of ik haar lekker vond anders nam hij haar niet aan, cool story i know, of ze waren vaak te oud..
Leven is hard swa, ik kom wel een keer naar de appie @ Roffa jou overvallen aan de kassa

Ik bak brood ik ben geen bliepmiep.Leven is hard swa, ik kom wel een keer naar de appie @ Roffa jou overvallen aan de kassa
mag ik met mijn frikandel in jou broodje?
mag ik met mijn frikandel in jou broodje?
snap je em? want bij broodafdeling moet je frikandelbroodjes bakken.

ha.ha.mag ik met mijn frikandel in jou broodje?
snap je em? want bij broodafdeling moet je frikandelbroodjes bakken.
Daar loopt altijd het vet uit, krijg je gelijk geen trek meer in als je zebakt.fok die shit ik ga overal langs
broodbakken wajooo, ook van die lekkere ham kaas croissants enzo¿