MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klopt, meeste hebben nog nooit irl tegen een vrouw behalve hun mama gesproken. Daarom gaan ze hier al hun gevoelens uiten naar vrouwlijke leden.

Jij bent inderdaad de enige die ooit vrouwelijk contact heeft gehad ja, met je fake ass paris :rolleyes:

Was veel leuker hier toen jullie een tijdje weg waren

Jij bent inderdaad de enige die ooit vrouwelijk contact heeft gehad ja, met je fake ass paris :rolleyes:

Was veel leuker hier toen jullie een tijdje weg waren
In koppertje,
images?q=tbn:ANd9GcRV19UYwwPtMxJwHt0pNjhTrc-ppbFY27zgtwAHTJaquBiQVu8t.jpg

Bobbin heeft wel een punt en als je je dan aangesproken voelt.:dunno:

Haha oh helemaal niet hoor, maar poppin moet altijd zo stoer/klef doen met zijn 'relatie' :thumbdown:

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Bobbin heeft wel een punt en als je je dan aangesproken voelt.:dunno:

Als je vind dat hij een punt heeft, voel jij je dus aangesproken :D
maar hij zit gewoon weer te trollen zoals altijd

Haha oh helemaal niet hoor, maar poppin moet altijd zo stoer/klef doen met zijn 'relatie' :thumbdown:
Als je vind dat hij een punt heeft, voel jij je dus aangesproken :D
maar hij zit gewoon weer te trollen zoals altijd

Onze relatie is none of your ****in' business :)
Zwijg er dan ook gelijk over.

Het is weer als vanouds hier.

Onze relatie is none of your ****in' business :)
Zwijg er dan ook gelijk over.

Bepaal ik zelf wel, als jullie zonodig iedereen willen laten weten dat je een relatie hebt en bobbin zich meteen de opperbaas voelt omdat ie een chickie heeft :roflol:

maar ik dacht dat je een keertje had gezegd dat bobbin niet meer op het forum zou komen? waarom is hij dan toch terug? (helaas)

inderdaad :(

Vandaag wordt mijn dag verpest door mensen die de uitdrukking stfu niet begrijpen. :rolleyes:

En ik ben mooeeeeee.

Ik ben echt wel moe hoor.

Bobbin sodemieter nou gewoon op man

b*ch pls

Ruud in the house, bro fist

Terug
Naar boven