XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gooi altijd water voor in de havermout erbij

pff moest vrij nemen van het werk net.. kan niet eens men veters meer strikken.. spierpijn in: kuiten,benen,kont,triceps,buik,zijkanten buik, onderrug en bovenrug..

niet dat dat vrij nemen zo erg is met dat weer maargoed normaal bewegen was wel leuk geweest.

pff moest vrij nemen van het werk net.. kan niet eens men veters meer strikken.. spierpijn in: kuiten,benen,kont,triceps,buik,zijkanten buik, onderrug en bovenrug..

niet dat dat vrij nemen zo erg is met dat weer maargoed normaal bewegen was wel leuk geweest.

Zou wel eens van het trainen kunnen zijn.

Brinta ≠ Havermout

Net telefoontje dat vader met ambulance afgevoerd van werk, weet geen fl**ker meer van wat er aan de hand is, moeder is er naartoe.

Wat er de laatste maand allemaal gebeurd is gaat nergens over. Hersenbloeding opa, dood grootmoeder, tante kanker, ik in ziekenhuis met die klierkoorts en lympfeklierabses waar ik aan geopereerd moet worden,...

Laatst bewerkt:
Net telefoontje dat vader met ambulance afgevoerd van werk, weet geen fl**ker meer, moeder is er naartoe.

Wat er de laatste maand allemaal gebeurd is gaat nergens over. Hersenbloeding opa, dood grootmoeder, tante kanker, ik in ziekenhuis met die klierkoorts en lympfeklierabses waar ik aan geopereerd moet worden,...

Dat moet schrikken zijn.. Sterkte man!

Net telefoontje dat vader met ambulance afgevoerd van werk, weet geen fl**ker meer van wat er aan de hand is, moeder is er naartoe.

Ga er maar snel naartoe dan, veel beterschap gewenst!

PFoe wat een gedoe zeg :eek:
Sterkte/Succes bro

0.5 kg afgevallen:S 3 dagen bij mijn zus gebleven zonder te sporten en dan toch 0.5 kg afgevallen -.-

Toevallig, precies hetzelfde gebeurd met mijn vader vanochtend(serieus), ook ik wacht nu een telefoontje af. Had het nog hier gepost rond 7 uur, en mijn post edit.

Sterkte!

Holy mac zit niet mee bij jullie zeg. Sterkte.

Al 4x gescheten en 6x gepist, waarom drink ik zoveel koffie?! Waarom?!?!

En ex die vroeg of ik nog even naar dr site kon kijken, dus ik hele site beoordeeld, fouten aangewezen en tips gegeven..

"ik bedoelde eigenlijk, wat vind je van mn foto"

*zucht* zeg dat dan ipv dat ik je hele fokking site onder de loep neem!! Tis niet alsof ik niets beters te doen heb! :mad:

Toevallig, precies hetzelfde gebeurd met mijn vader vanochtend(serieus), ook ik wacht nu een telefoontje af. Had het nog hier gepost rond 7 uur, en mijn post edit.

Ik denk persoonlijk dat het bij ons om acute uitputting gaat. Als die shit heeft met familie heeft hem geraakt(hersenbloeding van zijn vader en kanker van zijn enige zus, en ik mogelijk ook kanker), en ik kon dan fysiek niet meehelpen met de vijver met die klierkoorts tot vrijdag.

Vrijdag toen ik terugkwam van ziekenhuis halve dag bezig geweest vissen te versteken, zaterdag hele dag met nieuwe centrale verwarming te installeren, en gisteren van 6 uur s'ochtends tot 12 uur vijver aanpassen en water klaarmaken, hij is dan gaan fietsen voor 3 uur(90km, in deze zon), en toen hij terugkwam andere vijver aanpassen, ook in de zon.

Ik heb hem gisteren nog gezegd dat hij wat rustiger moet aandoen want hij is geen 25 meer, maar het is een workaholic dus luisteren doet hij toch niet, en vandaag dit.

Sterkte in jouw geval ook.

Laatst bewerkt:
Huis vol met vliegend ongedierte, waar is Mr. Miyagi als je hem nodig hebt.

Terug
Naar boven