Gewoon veel melk voor zo'n kleine hoeveelheid havermout. Voor 150gr havermout doe ik er 275 ml melk bij.
Misschien gebruik je andere dan brinta? Zo niet dan eet je baksteen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon veel melk voor zo'n kleine hoeveelheid havermout. Voor 150gr havermout doe ik er 275 ml melk bij.

pff moest vrij nemen van het werk net.. kan niet eens men veters meer strikken.. spierpijn in: kuiten,benen,kont,triceps,buik,zijkanten buik, onderrug en bovenrug..
niet dat dat vrij nemen zo erg is met dat weer maargoed normaal bewegen was wel leuk geweest.
Quaker.Misschien gebruik je andere dan brinta? Zo niet dan eet je baksteen![]()

Net telefoontje dat vader met ambulance afgevoerd van werk, weet geen fl**ker meer, moeder is er naartoe.
Wat er de laatste maand allemaal gebeurd is gaat nergens over. Hersenbloeding opa, dood grootmoeder, tante kanker, ik in ziekenhuis met die klierkoorts en lympfeklierabses waar ik aan geopereerd moet worden,...
Net telefoontje dat vader met ambulance afgevoerd van werk, weet geen fl**ker meer van wat er aan de hand is, moeder is er naartoe.
Wat er de laatste maand allemaal gebeurd is gaat nergens over. Hersenbloeding opa, dood grootmoeder, tante kanker, ik in ziekenhuis met die klierkoorts en lympfeklierabses waar ik aan geopereerd moet worden,...
Ga er maar snel naartoe dan, veel beterschap gewenst!
Net telefoontje dat vader met ambulance afgevoerd van werk, weet geen fl**ker meer van wat er aan de hand is, moeder is er naartoe.
0.5 kg afgevallen:S 3 dagen bij mijn zus gebleven zonder te sporten en dan toch 0.5 kg afgevallen -.-

Toevallig, precies hetzelfde gebeurd met mijn vader vanochtend(serieus), ook ik wacht nu een telefoontje af. Had het nog hier gepost rond 7 uur, en mijn post edit.