XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Auw!
Krijg je een goede referentie mee? Of zelfs dat niet?

Zit er wel in ja. Krijg begin deze week iets te horen over een sollicitatie die ik gehad heb waar ik vrij veel van verwacht. Is ook maar 5 minuten van huis, stuk beter dan de 45min heen/ 45 terug reistijd die ik nu heb..

Zit er wel in ja. Krijg begin deze week iets te horen over een sollicitatie die ik gehad heb waar ik vrij veel van verwacht. Is ook maar 5 minuten van huis, stuk beter dan de 45min heen/ 45 terug reistijd die ik nu heb..
Oh dat scheelt wel een hele hoop. Een referentie, en zeker een nieuwe sollicitatie lijkt me nu wel dubbel zo waardevol.
Succes!

Oh dat scheelt wel een hele hoop. Een referentie, en zeker een nieuwe sollicitatie lijkt me nu wel dubbel zo waardevol.
Succes!

Ja precies.. Bedrijf zit al een half jaar diep in de rode cijfers, dus was zelf ook al aan het rondkijken om ergens anders te gaan beginnen voordat het schip gezonken was.

Pff misselijk van t eten, veelste veel in de ochtend -.-'

50 gr brinta met 400 ml melk?! Do you even proportie?

ohja, het was een afwasmachine.

we zijn van plan het een keer uit te testen

bryce had toch dezelfde signature als jij?

Geen idee? Wie is het? Je bedoeld mn onderschrift toch? Die heb ik van youtube, is geloof ik van Lance Armstrong :p

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 10:31 ----------

50 gr brinta met 400 ml melk?! Do you even proportie?

Wat, vind je t te weinig of teveel brinta? Normaal nam ik 60 gr brinta erbij alleen werd te dik met afkoelen, dit is precies goed :)

Geen idee? Wie is het? Je bedoeld mn onderschrift toch? Die heb ik van youtube, is geloof ik van Lance Armstrong :p

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 10:31 ----------

Wat, vind je t te weinig of teveel brinta? Normaal nam ik 60 gr brinta erbij alleen werd te dik met afkoelen, dit is precies goed :)
Gewoon veel melk voor zo'n kleine hoeveelheid havermout. Voor 150gr havermout doe ik er 275 ml melk bij.

Het feit dat me zonnebril gejat is op 't free festival..

Terug
Naar boven