MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net voor de 3e keer in een week politie aan de deur gehad.

:mad:

moet je ook geen hgh verkopen jij stouterd.

Endo's gonna endo, bah.

Jimmies rustled... :mad:

Jimmies rustled... :mad:
En dan krijgt die snol ook echt 5 likes en die gast die d'r de waarheid vertelt 0. Het is dus alleen niet met mevrouw oranje en meneer/mevrouw rood slecht gesteld, maar met (waarschijnlijk) vrijwel de gehele vriendengroep.

Snap ook nog steeds niet hoe mensen voor al die shit kunnen vallen. Indien je ook maar enig vermogen tot logisch nadenken hebt, moet je toch kunnen bedenken dat goed eten en sporten een stuk effectiever is dan een warme riem van ****ing Tell Sell?

k*t nacht.. geen oog dicht gedaan.. 5:00 nog wakker.. :(
toch maar dagje thuis blijven en me afgemeld op werk om alles te regelen ivm crematie en mannetje naar huisarts etc... wilde niet.. maar zo rondlopen in de fabriek is ook niet echt handig voor 3 uurtjes...

Hier ook muggen, vogels, vanalles :mad:

Maar ze hebben het je niet voor niets aangeboden. Neem je tijd. Werken.kan altijd nog.

Hier ook muggen, vogels, vanalles :mad:

Maar ze hebben het je niet voor niets aangeboden. Neem je tijd. Werken.kan altijd nog.
Balen van je beestjes. :( heb ik geen last van gehad gelukkig...

Ik weet het wel.. maar dat is het ook. ik vind mijn werk leuk en het is ook afleiding...
Maar ik ben verstandig... ook al wil ik niet...:o
morgen weer een dag.

De plaag van de weg, wielrenners.

Gisteren voor het eerst oblique crunches op het hyperextension ding gedaan. Nooit meer, werd wakker met enorme zeurende pijn in mijn linkerzij.. Als het aan blijft houden misschien toch maar ff naar de huisarts, lijkt me niet goed dit.. :(

Gisteren voor het eerst oblique crunches op het hyperextension ding gedaan. Nooit meer, werd wakker met enorme zeurende pijn in mijn linkerzij.. Als het aan blijft houden misschien toch maar ff naar de huisarts, lijkt me niet goed dit.. :(

Wat verwacht je dat de huisarts kan doen ? Is of spierpijn, of een verrekking ? Dus eventueel een pijnstiller en rust houden ?

Wat verwacht je dat de huisarts kan doen ? Is of spierpijn, of een verrekking ? Dus eventueel een pijnstiller en rust houden ?

Ik ga er van uit dat het een verrekking is of spierpijn. Verder geen opmerkelijkheden qua symptomen, dus geen reden tot paniek lijkt me. Als het dagen/week aanhoud misschien maar ff bellen, nooit eerder meegemaakt in ieder geval..

crap... was ik een strap vergeten... high rep rack lifts zonder straps... nah forget it. Dus maar opgewerkt tot een single want daar heb ik geen straps voor nodig.

De rest van de training zoog trouwens ook.

Één van m'n honden ging vanochtend in een wespennest staan toen ik ze uitliet. Beide honden en ik meermaals gestoken door die tyfusbeesten. :l

Brandend maagzuur weer , niks helpt ook....

Terug
Naar boven