MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Broeders,

Ik heb zo'n Fn knop op mijn laptop voor die extra functies. Nu blijft dat alleen altijd aan staan, dus als ik nu gewoon op een toets druk, dan pakt hij meteen de Fn functie zeg maar.

Ik kan nu dus de delete knop niet gebruiken, evenals alle F-knoppen.

Jullie snappen mij probleem, IK KAN DBB NIET MEER F5en!!!!

PLS help, karma ofcourse

Broeders,

Ik heb zo'n Fn knop op mijn laptop voor die extra functies. Nu blijft dat alleen altijd aan staan, dus als ik nu gewoon op een toets druk, dan pakt hij meteen de Fn functie zeg maar.

Ik kan nu dus de delete knop niet gebruiken, evenals alle F-knoppen.

Jullie snappen mij probleem, IK KAN DBB NIET MEER F5en!!!!

PLS help, karma ofcourse

Ff kijken of er iets tussen de toets zit. Had een keer een vasthangende toets, nadat ik de stofzuiger erop had gezet was het verholpen.
En f5en kan ook door ff in de adresbalk te klikken en enter te drukken (of bij IE rechts ernaast op het ronde pijltje drukken)

Ff kijken of er iets tussen de toets zit. Had een keer een vasthangende toets, nadat ik de stofzuiger erop had gezet was het verholpen.
En f5en kan ook door ff in de adresbalk te klikken en enter te drukken (of bij IE rechts ernaast op het ronde pijltje drukken)

De Fn toets lijkt niet vast te zitten, en het geldt dus voor al mn knoppen. En ik snap dat je ook anders kan vernieuwen, maar kan bijv dus ook niet de delete knop gebruiken.

Deed me pa ook bij z'n toetsenbord, daarna kon die z'n halve toetsenbord uit de stofzuiger zak halen :roflol:

Dat je de hele dag drinkt twijfelt niemand aan Ray :roflol: Alleen dat het water is :roflol:
Hmmm doel je nu op alcohol?
zo ja bedankt, ik ben een alcoholist...
ik drink al jaren niet meer.

Toch jammer weer dit en Tatt ik heb jou hier is al eerder over gesproken (geloof ook dat je belooft had hier niet meer op te reageren) en nu flik jij het gewoon weer ...
dan maar voor altijd negeren , het houd en keer op....

Helpt af en toe , soms heb ik het zo erg dat zelfs melk niet meer helpt...

Laatst bewerkt:
De Fn toets lijkt niet vast te zitten, en het geldt dus voor al mn knoppen. En ik snap dat je ook anders kan vernieuwen, maar kan bijv dus ook niet de delete knop gebruiken.

I have recently had the same problem but have now managed to fix it. Hold the Ctrl and Fn key down together and press also the Ins(Num LK) key. This should revert the keys back as normal. Well it worked for me. Good Luck.

Thanks!! I have spent hours tring to find help to clear the active [Fn] key.
I looked in most German sights. Well I have a Sony Vio PCG-SRX51P/B.
Your tip solved my problem:
[Num] (4th key from the top right) then [Fn] (2nd key buttom left) and then [Ctrl] (the Strg 1st Key buttom left) -> all held together.
This reverted the keys back as normal. Short text:
Answer: [Num] [Fn] and [Ctrl] -> all held together.
Well it worked for me. This might help solve your problem.

bron:

http://www.daniweb.com/hardware-and...ads/77667/laptop-function-fn-key-is-always-on

Download opera, dan op dbb rechtermuisknop doen en zet op elke 5 sec herladen

Dan weet ik het niet, maar:

Deed me pa ook bij z'n toetsenbord, daarna kon die z'n halve toetsenbord uit de stofzuiger zak halen :roflol:

Of jullie hebben een turbo-stofzuiger of een crappy toetsenbord :p

I have recently had the same problem but have now managed to fix it. Hold the Ctrl and Fn key down together and press also the Ins(Num LK) key. This should revert the keys back as normal. Well it worked for me. Good Luck.

Thanks!! I have spent hours tring to find help to clear the active [Fn] key.
I looked in most German sights. Well I have a Sony Vio PCG-SRX51P/B.
Your tip solved my problem:
[Num] (4th key from the top right) then [Fn] (2nd key buttom left) and then [Ctrl] (the Strg 1st Key buttom left) -> all held together.
This reverted the keys back as normal. Short text:
Answer: [Num] [Fn] and [Ctrl] -> all held together.
Well it worked for me. This might help solve your problem.

bron:

http://www.daniweb.com/hardware-and...ads/77667/laptop-function-fn-key-is-always-on

Ik zag ook idd al Fn=NumLock, heeft helaas evenals Ctrl+Fn+Numlock nix geholpen. :o

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 21:20 ----------

Ga t wel ff proberen schoon te maken anders morgen.

Net een software update gedaan van mijne tablet en nu loopt die constant vast en verspringt het scherm zomaar ineens, wtf!

gvd wil computer opnieuw installeren en ben alles aan het backuppen, nu epic backfire ervan dat ik externe hdd heb geformateerd op fat32 voor mijn ps3, alle blu ray rips weer opnieuw downloaden.

Zal ik maar een 'het grote pc/tablet/telefoon problemen topic' aanmaken?:p

koortsblazen

Heb spierspijn in mn benen alsof ik nog nooit benen heb getraind

Terug
Naar boven