AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat is hard sparren dan, is het elke keer? Zo ja lijkt me dat je dat niet lang vol gaat houden.
Wat vindt de leraar hiervan?

Ik heb ooit in mijn jeugd op een sportschool getraind waar het hard ging, gevolg was gekneusde voeten, handen, ribben enz.
Later kwam ik ergens anders waar dat absoluut niet mocht en bijvoorbeeld nieuwelingen nooit met ervaren mensen mochten sparren.
Ik kan je zeggen dat ik het laatste een betere manier vond achteraf gezien.

Ik boks nu 3 maanden, prachtige cardio...maar de tweede les al had ik gekneusde ribben, 3 weken geleden naar de dokter omdat ik men mond niet meer dicht kreeg en nu dus weer gekneusde ribben.

Het gaat er inderdaad ruig aan toe...en het enige wat ik te horen krijg is...let dan toch op je dekking...

Er is spijtig genoeg geen andere sportschool waar ik kan boksen in de buurt.

I overweeg echt terug te gaan sprinten als cardio....het touwtje springen hou ik er wel in en ik koop een goede boks zak. Echt jammer, want boksen is echt wel heel fijn.

Ik boks nu 3 maanden, prachtige cardio...maar de tweede les al had ik gekneusde ribben, 3 weken geleden naar de dokter omdat ik men mond niet meer dicht kreeg en nu dus weer gekneusde ribben.

Het gaat er inderdaad ruig aan toe...en het enige wat ik te horen krijg is...let dan toch op je dekking...

Er is spijtig genoeg geen andere sportschool waar ik kan boksen in de buurt.

I overweeg echt terug te gaan sprinten als cardio....het touwtje springen hou ik er wel in en ik koop een goede boks zak. Echt jammer, want boksen is echt wel heel fijn.

Aangeven bij sparringspartner. Zelf MMA gedaan, ook vaker van die idioten meegemaakt die compleet de plank mis sloegen tijdens het sparren.

de broodjes van vanmorgen hebben me maar 80 euro gekost, lucky me haha

Wat is er toch met Miley Cyrus gebeurd???

article-2366952-1ADAA65E000005DC-481_634x971.jpg

Damn. Vroeger fapte ik nog wel eens over Hannah Montana en met enige regelmaat blies ik mijn lading over die lelijke nerd vriend maar dat is niet eens zo erg als zien hoe Hannah er nu bij loopt :sad:

Terug
Naar boven