- Waardering
- 2.135
Je doet er echt om he!Spierpijn als een melijer , voetbal training voor het eerst weer gedaan, ik lijk wel een opa.
ja kom maar.......

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doet er echt om he!Spierpijn als een melijer , voetbal training voor het eerst weer gedaan, ik lijk wel een opa.
ja kom maar.......

Was bij een gast thuis die ik quasi aan het daten ben, hij kwam naar bed na skype met een vriend dus ik leuk hem zoenen en alles, bleek zijn camera nog aan te staan dus die vriend zag het. Aangezien we nog maar net begonnen zijn met daten en het geheim hielden was hij geschokt, en nu hebben hij en ik ruzie. Lovely.
(hoop dat er enige logica in mijn reactie zit, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha.)
Per ongeluk z'n camera laten aanstaan...Was bij een gast thuis die ik quasi aan het daten ben, hij kwam naar bed na skype met een vriend dus ik leuk hem zoenen en alles, bleek zijn camera nog aan te staan dus die vriend zag het. Aangezien we nog maar net begonnen zijn met daten en het geheim hielden was hij geschokt, en nu hebben hij en ik ruzie. Lovely.
(hoop dat er enige logica in mijn reactie zit, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha.)

Klopt,

God hebbe zijn ziel...
Het was tijdens sparren ...; en de andere hield zich nog een beetje in ook ... Au m'n ribben en m'n trots...
dat mijn trainingsmaatje nou vanavond alweer geen tijd heeft...![]()
![]()

Ik heb wel tijd hoordat mijn trainingsmaatje nou vanavond alweer geen tijd heeft...![]()
![]()

dat mijn trainingsmaatje nou vanavond alweer geen tijd heeft...![]()
![]()

hmm jammer ik ga pas rond n uur of half 9 trainen, veels te druk anders![]()

Godnondepie.
Helaas, dan zit ik alweer aan de andere kant van eindje..

Iets misgegaan met backup maken van mijn documenten map voordat ik alles ging formateren en opnieuw installeren. Alles kwijtschool spul, afbeeldingen en muziek.
![]()
![]()
![]()

Iets misgegaan met backup maken van mijn documenten map voordat ik alles ging formateren en opnieuw installeren. Alles kwijtschool spul, afbeeldingen en muziek.
![]()
![]()
![]()