XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Was bij een gast thuis die ik quasi aan het daten ben, hij kwam naar bed na skype met een vriend dus ik leuk hem zoenen en alles, bleek zijn camera nog aan te staan dus die vriend zag het. Aangezien we nog maar net begonnen zijn met daten en het geheim hielden was hij geschokt, en nu hebben hij en ik ruzie. Lovely.
(hoop dat er enige logica in mijn reactie zit, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha.)

Hij heeft je gewoon keihard lopen nken terwijl zijn vriend aan t aftrekken was?

Edit: Wizzard ^

Was bij een gast thuis die ik quasi aan het daten ben, hij kwam naar bed na skype met een vriend dus ik leuk hem zoenen en alles, bleek zijn camera nog aan te staan dus die vriend zag het. Aangezien we nog maar net begonnen zijn met daten en het geheim hielden was hij geschokt, en nu hebben hij en ik ruzie. Lovely.
(hoop dat er enige logica in mijn reactie zit, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha.)
Per ongeluk z'n camera laten aanstaan... :rolleyes:

Het was tijdens sparren ...; en de andere hield zich nog een beetje in ook ... Au m'n ribben en m'n trots...

Dat is hard sparren dan, is het elke keer? Zo ja lijkt me dat je dat niet lang vol gaat houden.
Wat vindt de leraar hiervan?

Ik heb ooit in mijn jeugd op een sportschool getraind waar het hard ging, gevolg was gekneusde voeten, handen, ribben enz.
Later kwam ik ergens anders waar dat absoluut niet mocht en bijvoorbeeld nieuwelingen nooit met ervaren mensen mochten sparren.
Ik kan je zeggen dat ik het laatste een betere manier vond achteraf gezien.

dat mijn trainingsmaatje nou vanavond alweer geen tijd heeft... :( :fa:

maar jullie wonen vast niet in de buurt ;)

Iets misgegaan met backup maken van mijn documenten map voordat ik alles ging formateren en opnieuw installeren. Alles kwijt :fuu: school spul, afbeeldingen en muziek. :fuu: :fuu: :fuu:

Terug
Naar boven