- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de spanning
Je hebt mijn stem, dus je wint zoiezo.

Ik kan leren op het dak, u jelly?Mijn dag is vandaag verpest doordat het mooi weer is maar ik egt moet leren![]()
School, trainen en huishouden ernaast.
Ik kan leren op het dak, u jelly?
---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------
School, trainen en huishouden ernaast.
Nee, om meerdere punten niet zelfs.Dat is vervelend ja, ik werk bijna dagelijks van 05.00 tot 12.00
Iedere middag vrij om te eten, trainen, slapen?, etc.. u jelly?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik kan leren op het dak, u jelly?
---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------
Moet ook in blokletters he.dat mijn verzekering er potverdomme 3 weken er over heeft gedaan om er achter te komen dat er 'mogelijk' waterschade aan mijn telefoon is. NO SHIT! ik heb met koeienletters op het schadeformulier gezet dat hij in het water geflikkerd is. daarnaast werd ik belooft om binnen een week terug gebeld te worden en heb ik na 1,5 zelfs besloten om hun maar eens op te bellen. wat een ellende daar! ongelofelijk, echt om te huilen.

Aw niet meer kunnen pingen tijdens het trainen?dat mijn verzekering er potverdomme 3 weken er over heeft gedaan om er achter te komen dat er 'mogelijk' waterschade aan mijn telefoon is. NO SHIT! ik heb met koeienletters op het schadeformulier gezet dat hij in het water geflikkerd is. daarnaast werd ik belooft om binnen een week terug gebeld te worden en heb ik na 1,5 zelfs besloten om hun maar eens op te bellen. wat een ellende daar! ongelofelijk, echt om te huilen.

Medelijden met je vriendin.thanx voor de tip
de volgende keer als ik hem in de vijver smijt zal ik het in blokletters erop zetten
na een week of 2 vond ik het nog prima. maar nu begint het echt irritant te worden.
of het allemaal niet erger kan ruiken mijn scheten ook nog eens naar geconcentreerde eieren. per 5 minuten blaas ik weer 500 cc darmgas de wijde wereld in.

die is werken
dus ik ben de enigste die er last van heeft.

fixed.die is werken
dus ik ben de enige die er last van heeft.
Geef toe, je vindt het gewoon lekker om je eigen farts te snoren.![]()

Dat je zelfs niet weet dat het enige is i.p.v enigste. :').