XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

spijtig. maar hij reageert zelfs afkeurend. dat is gewoon niet chill je maaltijdje naar binnen schuiven om half 10 als hij weer van die vreselijke opmerkingen maakt.

Hm da's wel naar, je hoeft als ouder niet perse mee te gaan in de passie van je kind maar een beetje tolerantie/waardering is wel op z'n plaats vind ik.

spijtig. maar hij reageert zelfs afkeurend. dat is gewoon niet chill je maaltijdje naar binnen schuiven om half 10 als hij weer van die vreselijke opmerkingen maakt.

I know the feeling brah,
Aan de andere kant, zei mijn moeder gister uit het niets dat als ik anabole wil gebruiken dat ze me daarin niet tegen zou houden.

Fuuuuuuu, en ik wil nog naturel blijven fuuuuuuu

I know the feeling brah,
Aan de andere kant, zei mijn moeder gister uit het niets dat als ik anabole wil gebruiken dat ze me daarin niet tegen zou houden.

Fuuuuuuu, en ik wil nog naturel blijven fuuuuuuu

nu moet je kuren bro... het moet!

omdat het kan!!!!

Ik snap sowieso niet waarom mensen de sport als het ware "haten", je zou denken dat als je gezond en natuurlijk veel eet je famillie het ook zou oppakken.
Mijn moeder is iig wat gezonder gaan eten, me zusje eet nog steeds elke dag een cracker als ontbijt, wat chips uit school en amper iets bij avoneten om vervolgens in de avond weer naar de chips o.i.d. te grijpen, kansloos:rolleyes:

Ik snap sowieso niet waarom mensen de sport als het ware "haten", je zou denken dat als je gezond en natuurlijk veel eet je famillie het ook zou oppakken.
Mijn moeder is iig wat gezonder gaan eten, me zusje eet nog steeds elke dag een cracker als ontbijt, wat chips uit school en amper iets bij avoneten om vervolgens in de avond weer naar de chips o.i.d. te grijpen, kansloos:rolleyes:

kortzichtigheid en verstandsloos?! anders weet ik het ook niet.

Ik werd gisteren uitgelachen. Omdat men het nietvrouwelijk vond. Dus ik heel het begrip bodybuilding moestik helemaal uitleggen.

Dat ik een blackberry heb gekocht maar niet weet hoe die werkt.
Iemand kope??

dat stage weer begint.

Ik heb een KLOTE internet verbinding !

Dat ik geen school kan vinden
F.U.C.K. :fuu:

Het invullen van mijn belastingsbrief :o

Terug
Naar boven