MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Friggin hitte. Gym is een sauna atm, free weight ruimte heeft geen airco.

Vandaag 10 uur lang werken en niet naar het strand kunnen.
Gisteren ook al niet,ik had ochtenddienst en daarna de gym ingedoken.
de komende dagen ook geen strandtijd, vrijdag wel maar dan wordt het -uiteraard- slechter weer.
Vorige vrijdagochtend blauwe lucht, ik dolblij en hup naar het strand. Ik kom daar aan, en zware bewolking ook.
Story of my life: mooi weer als ik aan het werk ben, bagger als ik vrij ben.

zo, wat kan een mens toch lekker zeiken:D

Het is al 3 en half miljoen graden in m'n homegym en grote kans dat het straks gaat verdubbelen als ik aan het trainen ben en die k*tzon op de kamer gaat schijnen over een uurtje.

Friggin hitte. Gym is een sauna atm, free weight ruimte heeft geen airco.

ditto. Hele plassen zweet achter gelaten, maar wel super vette dikke aders (nou ja op mijn hoofd in ieder geval). Training zoog verder wel aardig, maar goed, instant deload dan maar.

Oh ja en de zelfgemaakt muesli-repen vallen ook al uit elkaar.

Het is al 3 en half miljoen graden in m'n homegym en grote kans dat het straks gaat verdubbelen als ik aan het trainen ben en die k*tzon op de kamer gaat schijnen over een uurtje.

Dit. Zodra de zon onder gaat verwarmd die voor het slapen gaan nog ff lekker me slaapkamer.

al mijn respect verloren voor 'natty' tatty
Ik ben al eventjes niet meer natty hoor. Dat dere creatine en z'n monstergains...

9r21hf.jpg

Hier word ik echt boos om..:mad:

A KITTEN has almost died after its owners fed it a strict vegan diet.

The horrific case at a North Melbourne animal hospital has prompted a warning about the dangers of people "forcing ideologies" on their pets.
Lort Smith Animal Hospital veterinarian Leanne Pinfold said the kitten was brought in this month by its owners, who were believed to be vegan.
She said the kitten's diet of potatoes, rice milk and pasta had caused it to become critically ill.
"It was extremely weak and collapsed when it came in. It was almost non-responsive," Dr Pinfold said.
The kitten was given fluids via a drip, placed on a heat pad and fed meat.
It remained in hospital for three days after which the kitten's owners were given meat to feed their pet at home, she said.
Dr Pinfold said as obligate or true carnivores, cats needed meat to survive.
She said people who wanted a pet that did not eat meat should consider other animals, such as rabbits.
"Concern for animal welfare has to include a biologically-appropriate diet," she said. "You can't force your ideology on the cat.
"Carnivores will seek out meat and your cat is possibly more likely to go hunting and kill local native fauna if you deprive it of meat.''

Dr Pinfold said she had not come across a similar case in her 11 years as a veterinarian.
http://m.heraldsun.com.au/leader/we...-from-vegan-diet/story-fngnvmj7-1226682108386

r**ards...

Dierenmishandeling, noem ik dat.

Daar sta je dan, strak van de cafeïne, agressief en wild van het laatste liedje die je op had om jezelf te op te fokken, zwetend als een vrouw van 200 kg die zich bukt om de laatste kruimels van haar BigMac op te rapen, voor een GESLOTEN deur. :fuu: Gym is pas om 4 uur open in de zomer...

Daar sta je dan, strak van de cafeïne, agressief en wild van het laatste liedje die je op had om jezelf te op te fokken, zwetend als een vrouw van 200 kg die zich bukt om de laatste kruimels van haar BigMac op te rapen, voor een GESLOTEN deur. :fuu: Gym is pas om 4 uur open in de zomer...

hahaha lol
Welke sportschool zit jij in hemelsnaam
Je bent vrij, Je kan altijd nog gaan zwemmen

Te heet weer

Iemand die op mijn iPad lader is gaan staan en vervolgens dat niet eerlijk opgebiecht heeft.

Zal ongetwijfeld mijn zusje geweest zijn, zij is de enige die zoveel om gele geeft dat ze iets sloopt van een ander dat niet opbiecht omdat t 20 euro kost.

Nu moet ik dus een iPad lader kopen terwijl ik betere dingen te doen heb :fuu:

Terug
Naar boven