Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
En je hebt mij er net nieuw bijgekregen dus there's no loss for you.

Ik ben altijd wel op te trommelen voor een van mijn dbb brothers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je hebt mij er net nieuw bijgekregen dus there's no loss for you.

Mijn pappie zit in het onderwijs, dus ik weet hoe het is. Altijd als ik vakantie had had hij ook vakantie. Was tegen het einde altijd blij als ik weer naar school mocht.Nop, dit jaar niet. Of toch niet lang. Ze gaan klussen aan het huis (oa huis schilderen en nieuw terrasje aanleggen) en 3x raden wie er mag helpen.....
Nop, dit jaar niet. Of toch niet lang. Ze gaan klussen aan het huis (oa huis schilderen en nieuw terrasje aanleggen) en 3x raden wie er mag helpen.....

Rustig bewegen. Dan gaat het weer beter doorbloeden en is het zo wegBloed laten trekken en de plaats waar de dokter heeft geprikt voelt "stijf en opgezwollen" aan (kan het moeilijk omschrijven). Iemand tips om dat gevoel te verminderen zodat ik straks kan trainen? Of doet het er niet toe en moet ik het behandelen zoals spierstijfheid en gewoon goed opwarmen?
3 weeks of hell!Mijn pappie zit in het onderwijs, dus ik weet hoe het is. Altijd als ik vakantie had had hij ook vakantie. Was tegen het einde altijd blij als ik weer naar school mocht.

Doe ik ook, maar op de dagen dat ik niet moet werken mag ik helpen ...

Bloed laten trekken en de plaats waar de dokter heeft geprikt voelt "stijf en opgezwollen" aan (kan het moeilijk omschrijven). Iemand tips om dat gevoel te verminderen zodat ik straks kan trainen? Of doet het er niet toe en moet ik het behandelen zoals spierstijfheid en gewoon goed opwarmen?
Hier 100 graden en geen airco. This is what hell must be. IK WIL EEN KORTE BROEK AAN KUNNEN OP MN WERK YOU BASTAAAAARDS!