MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn dag weer goed.

Waarschijnlijk griep te pakken, flink verkouden en last van keel. Met dit weer geen pretje.

Ouders hebben 3 weken vakantie! 3 WEKEN

FML :sad:

Nop, dit jaar niet. Of toch niet lang. Ze gaan klussen aan het huis (oa huis schilderen en nieuw terrasje aanleggen) en 3x raden wie er mag helpen.....
Mijn pappie zit in het onderwijs, dus ik weet hoe het is. Altijd als ik vakantie had had hij ook vakantie. Was tegen het einde altijd blij als ik weer naar school mocht.

Pffff.. al 28.5 graden hier op kantoor

Heerlijk weer... alleen Heb Ik nu oog onsteking, koorst ,Hoofdpijn En keelpijn @me bed deze hitte

Bloed laten trekken en de plaats waar de dokter heeft geprikt voelt "stijf en opgezwollen" aan (kan het moeilijk omschrijven). Iemand tips om dat gevoel te verminderen zodat ik straks kan trainen? Of doet het er niet toe en moet ik het behandelen zoals spierstijfheid en gewoon goed opwarmen?

Bloed laten trekken en de plaats waar de dokter heeft geprikt voelt "stijf en opgezwollen" aan (kan het moeilijk omschrijven). Iemand tips om dat gevoel te verminderen zodat ik straks kan trainen? Of doet het er niet toe en moet ik het behandelen zoals spierstijfheid en gewoon goed opwarmen?
Rustig bewegen. Dan gaat het weer beter doorbloeden en is het zo weg

dat ik vandaag vrij heb en al mijn vriendjes en vriendinnetjes aan het werk zijn..:treuren:

Virgin muscle, trekt wel weg

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 12:57 ----------

13 graden, zit met jas aan, gewoon omdat het kan

Hier 100 graden en geen airco. This is what hell must be. IK WIL EEN KORTE BROEK AAN KUNNEN OP MN WERK YOU BASTAAAAARDS!

Ik heb me een partij spierpijn in de borst :eek:
niet echt anders getraind, alleen het weer is anders :p

Terug
Naar boven