AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

OMG, dat ik daar niet aan gedacht heb xD

Hebben ze dus niet, nutteloze bende hier.

Is je bieb verbonden aan een andere bieb?
Bij ons zijn er 4 filialen in de omgeving en die kunnen bij elkaar ook boeken aanvragen en intern versturen.

Pffff voel me al effe crap. Dunno hoe het komt, teveel caffeine? Teveel (snelle) carbs? (te) harde training? ...

Al een geluk moet ik vandaag niets doen :o

Opende net m'n extra protein shaker die ik was vergeten schoon te maken. :o

Nu al dik een week gewrichtspijn in mn heup :( ook vandaag dus ook vandaag dag verpest. Plus mn pink doet nog redelijk zeer door de hechtingen/wond.

:kots: Heb ik ook al gehad. Nu heb ik slechts 1 shaker meer en kom ik dat niet meer tegen. :o
De eerste keer dat het me gebeurde was toen ik het 1,5 week vergeten was. Ik wist toen ook niet dat het zo hard zou stinken, dus ik rook er eerst aan. :o

Het was ook nog eens met melk ipv met water. :o:o:o

De eerste keer dat het me gebeurde was toen ik het 1,5 week vergeten was. Ik wist toen ook niet dat het zo hard zou stinken, dus ik rook er eerst aan. :o

:roflol: Ik rook het gelukkig al bij het opendoen.

:roflol: Ik rook het gelukkig al bij het opendoen.
Ik rook toen ook echt meteen ipv rustig met m'n hoofd ernaartoe te gaan, dus ja. :o

Het is wel gelukkig een fout die ik nooit meer maak (eraan ruiken dus. Schoonmaken vergeet ik nog wel eens, zoals vandaag dus :o). Stond meteen te kokhalzen toen. Wat een lucht kwam er uit dat ding, niet normaal.

Ook weleens gehad, 4-5 dagen ofso dan. :o afzuiger aan, raam open, kraan op z'n heetst, adem inhouden en zo snel mogelijk omspoelen

Laatst bewerkt:
Als die shit anderhalf week lang staat te schimmelen ga ik t echt niet meer schoonmaken hoor.

Brb topic maken, het grote wat wij niet afgewassen hebben omdat we geen vaatwasser hebben topic

Lol i know dat shaker feel

Buikgriep. 1e keer dat ik zoiets heb in mijn leven. Bizar. Gisteren naar bed, cool and the gang. Vandaag wordt ik wakker. Moet extreem naar de plee om te schijten. Sta op, vet misselijk. Loop naar de wc en begin te rennen. Vanaf dat moment was het schijten en kotsen een paar uur lang. Mega misselijk. Wat cola deed goed. Kwam er snel weer uit, helaas miste de helft te pot.

Heeft tot 5 uur geduurd voordat ik wat drinken en een bakje soep en wat witbrood binnen kon houden. Dat gaat nu beter. Wat een ellende. Kan niet wachten om straks mijn nest in te duiken.

Buikgriep. 1e keer dat ik zoiets heb in mijn leven. Bizar. Gisteren naar bed, cool and the gang. Vandaag wordt ik wakker. Moet extreem naar de plee om te schijten. Sta op, vet misselijk. Loop naar de wc en begin te rennen. Vanaf dat moment was het schijten en kotsen een paar uur lang. Mega misselijk. Wat cola deed goed. Kwam er snel weer uit, helaas miste de helft te pot.

Heeft tot 5 uur geduurd voordat ik wat drinken en een bakje soep en wat witbrood binnen kon houden. Dat gaat nu beter. Wat een ellende. Kan niet wachten om straks mijn nest in te duiken.

sterkte, cola helpt wel tegen schijterij zeggen ze. beschuitjes ook

Terug
Naar boven