MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En als je nou in een 1persoon woning leeft ?
Dan is ruimte aardig krap.
Daarnaast elke avond even 5min spenderen aan afwassen is ook geen drama.

Een 1 persoon woning kan alsnog 100m2 zijn natuurlijk :p
Maar goed ik zal niet zo flauw doen dit keer..

Als je alleen bent is het ook prima te doen, je let er immers op wat je vuil maakt en die paar dingen zijn ook weer zo schoon.

Maar als je samen woont is het toch een ander verhaal. Sinds ik een vaatwasser heb is mijn leven een stuk aangenamer geworden :engel:

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 11:20 ----------

Ja, had ik ook al naar gekeken, maar dan moet je nog aardig bijlegggen.

Heb ze nu beschikbaar voor vrienden, maar mocht ik ze over een paar dagen nog over hebben, dan mag je ze voor hebben hoor.

Ja als je alleen gaat hoef je nagenoeg niets bij te leggen volgens mij.
Maar wat moet ik nou weer alleen in NY :o

Een vaatwasser kost tegenwoordig nog geen paar honderd euro. Voor het gemak wat je er voor terugkrijgt, ben je echt wel een ongelofelijke sukkel als je nog gaat lopen afwassen met de hand. Nouja of in dit geval dus niet gaat afwassen, maar geen borden meer hebt om van te vreten :o

Als je met ze 3en bent vind ik het niet praktisch.
Heb er 1 gehad met me vorige wijf, zij eruit, vaatwasser mee.

Als ik toch ga spoelen was ik liever gelijk af met me sponsje, nothing to it but to do it.
Ook staan er vaak dingen in die je nodig hebt maar is die vaatwasser nog niet vol, moet je dat ene ding weer pakken en met de hand afwassen.
Als de kids van me huidige vrouw nog inwonend waren had ik er wel 1 genomen want met ze 5en is ie snel vol en kan je dagelijks draaien.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 11:37 ----------

En als je nou in een 1persoon woning leeft ?
Dan is ruimte aardig krap.
Daarnaast elke avond even 5min spenderen aan afwassen is ook geen drama.

Precies!
Ik doe het gewoon, is routine, spoel het goed na en laat het drogen.
5 minuten werk.

Als ik toch ga spoelen was ik liever gelijk af met me sponsje, nothing to it but to do it.
Ook staan er vaak dingen in die je nodig hebt maar is die vaatwasser nog niet vol, moet je dat ene ding weer pakken en met de hand afwassen.
Als de kids van me huidige vrouw nog inwonend waren had ik er wel 1 genomen want met ze 5en is ie snel vol en kan je dagelijks draaien.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 11:37 ----------

Precies!
Ik doe het gewoon, is routine, spoel het goed na en laat het drogen.
5 minuten werk.

Ieder zijn ding :p
Ik besteed mijn tijd liever aan het bereiden van eten, in de gym, met het kijken van een leuk filmpje etc. Laat de vaatwasser maar lekker ploeteren. En het argument dat iets wat je nodig hebt erin staat; dan koop je er nog 1 van, problem solved :rolleyes:

Ieder zijn ding :p
Ik besteed mijn tijd liever aan het bereiden van eten, in de gym, met het kijken van een leuk filmpje etc. Laat de vaatwasser maar lekker ploeteren. En het argument dat iets wat je nodig hebt erin staat; dan koop je er nog 1 van, problem solved :rolleyes:

Dat is ook weer zo wat je zegt dat je een paar van elk kan kopen.
Maar het afspoelen voor ik het in de vaatwasser zet, in die tijd heb ik al afgewassen of kunnen die vaatwassers van nu makkelijker de etensresten verwerken?

Een vaatwasser kost per maand ook geld. Net zoals een wasmachine, koelkast, vriezer, computer, etc. Mijn oplossing: met de hand afwassen, maak een pot-in-pot koelkast, ga met de hand jouw kleding wassen, koop blikvoeding, draai een minilaptop op zonne-energie en gebruik gehackte WIFI verbindingen en nog meer van die dingen. Zo kun je een hoop geld overhouden van je bijstandsuitkering. Zeker als je daarnaast nog wat handel draait, en hier en daar wat hasj het buitenland in smokkelt:)

Een vaatwasser kost per maand ook geld. Net zoals een wasmachine, koelkast, vriezer, computer, etc. Mijn oplossing: met de hand afwassen, maak een pot-in-pot koelkast, ga met de hand jouw kleding wassen, koop blikvoeding, draai een minilaptop op zonne-energie en gebruik gehackte WIFI verbindingen en nog meer van die dingen. Zo kun je een hoop geld overhouden van je bijstandsuitkering. Zeker als je daarnaast nog wat handel draait, en hier en daar wat hasj het buitenland in smokkelt:)
Verdien je genoeg geld mee om een vaatwasser te kopen in ieder geval;).

Je hoeft alleen het laatste te doen dan hoeven al die andere besparingen niet, zorg wel dat het goed "honddicht" is.
UK schijnt een goede markt te zijn maar wel lastig, Wiet als Amnesia en Cheeze is daar er ook erg gewild wat ik gehoord heb op straat tijdens het buitenspelen.

mamma roept nu dus ik moet weer naar huisje toe.

Groetjes,
Ray

Speel ze;)

Ik snap weer niet zo goed hoe we van vaatwassers op hasj smokkelen terecht komen hoor... :roflol:

crypt0..........

Was je ook met de hand dan?

Moet overigens bekennen dat als ik alleen thuis ben ik gewoon de hele dag met 1 bord doe omdat ik te lui ben de vaatwasser in te ruimen :roflol: vorige keer ook gewoon week lang zelfde pan gebruikt om kip te bakken :o

Wel steeds ff omspoelen

Tuurlijk niet gek, afwassen van borden kopjes en pannen is totaal iets anders dan je kleding wassen, heb al twee spoelbakken staan in je keuken dus 1tje vol en en daar was je het af en en in de ander spoel je het na.
Om kleding te wassen heb je een wastobbe en wasbord nodig wat niet standaard in ieder huis aanwezig is, geeft een hoop rotzooi en gespat, je vergelijking gaat niet op xzyxyz ;)

Heb plannen afgezegd zodat ik iets met mijn vader kon gaan doen, maar de auto van mijn moeder is sneller gemaakt en ze wil nieuwe zetels gaan kopen :fuu::fuu: Dan maar wat gamen :o

Heb plannen afgezegd zodat ik iets met mijn vader kon gaan doen, maar de auto van mijn moeder is sneller gemaakt en ze wil nieuwe zetels gaan kopen :fuu::fuu: Dan maar wat gamen :o
Wat ?!
en daarom gaat het niet door ? :o

Ik moet GHVD weer boodschappen doen , ik ben net terug (shitload vergeten blijkt) :mad:

Zware verveling. Weet echt totaal niet wat ik op zo'n dag moet doen.

Wat ?!
en daarom gaat het niet door ? :o

Ik moet GHVD weer boodschappen doen , ik ben net terug (shitload vergeten blijkt) :mad:

Jep :mad:
Men vader moet ze brengen naar de garage en als ze dan toch weg zijn kunnen ze evengoed naar een meubelwinkel... Zucht
(ging normaal schieten btw)

Terug
Naar boven