XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vliegen

Overal :fuu:

Heb de cavia op kamer van mijn zusje gezet en zolang die niet elke 3 dagen schoon gemaakt wordt zal ik m daar blijven zetten.

Een cavia hoort ook buiten in een ren "te spelen", zo'n dier moet je niet in een hok opsluiten. Ga je ook minder stank hebben.

tumblr_m446v3ubrb1qbfm5ko1_500.jpg

misschien moet je deze eens over je hand laten lopen. Ben je vast wel van je angst af voor die mietige spinnetjes
hier. :D
Ook al heb ik zelf ook een hekel aan die dikke harige die we hier in nederland al hebben. Vooral als een buitenhok
voor konijnen aan het schoonmaken bent, er 1 vanuit het huisje op je hand valt en keihard via je arm naar je gezicht
rent...:eek::( trauma..

Ik heb geen hekel aan vogelspinnen maar langpootspinnen zijn wel ranzig :roflol:

Liever vogelspin dan langpootspinnen :o

Whitestrips :fuu:

echt iets van 5 uur wakker gelegen door die shit. Wat een pijn, wat een pijn. Nu nog steeds trouwens

Baaahh gore spinnen, moet er niks van hebben. Gelukkig heb ik 1 kat in huis die beestjes eet, erg handig.

Jammer dat het vandaag prut weer is, flinke stortbuien hier:( Net nu ik op kids aan t passen ben en lekker naar buiten had gewild.

:roflol: veel plezier er mee man.. Jezus, ik heb ook helemaal niks thuis om van die pijn af te komen. Geen pijnstillers of wat dan ook.

Strong tandverzorging :roflol:

Zonder spinnen op aarde zou het overal stikken van de muggen en andere vliegen. Wees blij dat ze er zijn.
Dit inderdaad! Ik vind spinnen ook ****ing ranzig, maar ik laat ze wel mooi zitten. Begin van de vakantie vloog er een shit ton vliegen door het huis, nu zo af een toe nog eens eentje.

Dit inderdaad! Ik vind spinnen ook ****ing ranzig, maar ik laat ze wel mooi zitten. Begin van de vakantie vloog er een shit ton vliegen door het huis, nu zo af een toe nog eens eentje.

Ik had keer een grote spin in een glas zitten en flikkerde er steeds geëlektrocuteerde vliegjes bij in.

Ding maakte gains als de malle :roflol:

Dus een spin maakte betere gains dan jij doet :trollface:

Ja, maar als ik niet op die strips let, en met andere dingen bezig ga heb ik er niet zoveel last van.

Ja, ik krijg die pijn meestal 5-6u nadat ik de strips uit doe

Morgen hechtingen eruit, heb er geen zin in :roflol:
Maar wel beter want dan kan ik binnenkort weer trainen (en normaal mn hand en pink bewegen)

Terug
Naar boven