Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ok ok, sorry.

I have just garanteed arnodski's irl protection and pantrofl vraagt om pm voor homosecks.
7uNdlRQ.jpg

I have just garanteed arnodski's irl protection...

Thx i guess :o

Maar Angelus kan ik nog wel af denk ik! Hij kan het niet eens halen van paar meisjes :roflol:

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 20:21 ----------

Damn wat een lange dag...
Moet mijn vader helpen met schilderen, maar hij is zo sloom :p heb regelmatig dutje kunnen doen. Ik moet nu de ladder vasthouden terwijl het helemaal niet nodig is.... Zit nu al 20min fzo tegen de ladder te leunen.

Ow en dikke mong*len in de doe het zelf, die de hele tijd in onze weg liepen en probeerde voor te kruipen (we hadden 3 panelen van 1.5m x 2.5m). Rage was almost achieved

Klote blaren op mijn vingers.. op de binnenzijde precies op grippunt (middelste kootjes..)
3 vingers naast elkaar. Is echt zwaar irritant met trainen.. Tijdens smal reverse pull down meteen de eerste 2 stuk... :(

Laatst bewerkt:
enkel als jij de jouwe uit de aars van de moslimgemeenschap haalt:kiss:

HAd je een beetje opgelet dan had je gemerkt dat die er nooit heeft ingezeten. Ik was gewoon wat minder closed minded dan de gemiddelde dbb'er. (****, dat klinkt verdomd veel op wat MegaMO zou zeggen).

HAd je een beetje opgelet dan had je gemerkt dat die er nooit heeft ingezeten. Ik was gewoon wat minder closed minded dan de gemiddelde dbb'er. (****, dat klinkt verdomd veel op wat MegaMO zou zeggen).

goed dat je dat zelf opmerkt:D

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven