AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Aaaaaaaaaaahahahahaha you simple ****! Er is al 4 maanden geen huur geïnd en dat heb jij effe gemist? Djieeeeeezus ****! Dude, hoe weinig huur betaal jij, dat je t mist? Twee euro per maand ofzo?

Nee geld dat ik overboekte naar de hoofdhuurder had diegene niet betaald aan de huisbaas.
Dus ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen xd

Nee geld dat ik overboekte naar de hoofdhuurder had diegene niet betaald aan de huisbaas.
Dus ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen xd
Vrienden van mij hadden dit ook.

Uiteindelijk bleek dat de hoofdhuurder aan de drugs zat en een dure vriendin had en het geld allemaal opgemaakt had.
Zijn gewoon uit huis gezet en de hoofdhuurder heeft nog nauwelijks iets terugbetaald. Maar ja, ze zijn vrienden (en bovendien teringlui) dus ze gaan maar niet naar de rechter.

Vrienden van mij hadden dit ook.

Uiteindelijk bleek dat de hoofdhuurder aan de drugs zat en een dure vriendin had en het geld allemaal opgemaakt had.
Zijn gewoon uit huis gezet en de hoofdhuurder heeft nog nauwelijks iets terugbetaald. Maar ja, ze zijn vrienden (en bovendien teringlui) dus ze gaan maar niet naar de rechter.

Gast heeft mij ook nog durven te vragen dat ik 180 euro ivm gas en licht moet betalen. Dacht dat het een vriend was, maar weet ik dan ook weer helaas.

Airco YEA
smug.png

was nog in twijfel of ik morgen moest werken ( hoef alleen maar op vrijdag te komen als er veel werk staat).

helaas moet ik morgen werken :(

Ik zweet me de pl**ris... Zou graag wat buiten zitten, maar is me te warm :c

GVD moet ik eruit , doei Airco :mad:
Garnalen halen ...

Vandaag voor de 5e keer in 9 dagen uiteten
Brr.. Mis m'n kip met rijst.

Net loempia's gegeten omdat ik het koud had gekregen van alle ijs.

Nu ben ik misselijk van het ijs

:fuu: ouders gaan wat cruisen met de cabrio en ik mag het huis verder schilderen omdat ik vanmorgen (schouders) ben gaan trainen :fuu:

koffer inpakken met 30+ graden boven
bah!

Veel te warm om te werken. K*t ophalen en morgen weer ophalen pff

En vannacht geen oog dicht gedaan. Eerst tot half 3 niet kunnen slapen door te laat koffie op. En dan toen ik eindelijk moe was kwam er steeds een k*t mug irriteren. Hij bleef maar prikken

Heerlijk dit weer in me Panda met Airco,
totdat je dan uitstapt. mijn god zeg het kan ook nooit normaal in dit land........

ik ga niet meer weg.........

Terug
Naar boven