AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

500 euro aan rekeningen moeten betalen.

normaal een ****ing vrije dag en heel de ****ing tijd aan het sleuren in dit weer, en nu mag ik ook nog naar antwerpen voor een kapotte pompinstallatie te helpen ****ing fixen.

2 minuten daar, pomp ervoor en erachter afgezet, 1 werkuur en vervoer aangerekend en ****ing terug weg :roflol:

Op mijn bureaustoel in slaap gevallen en wakker geworden toen ik achterover viel :fuu:

Op mijn bureaustoel in slaap gevallen en wakker geworden toen ik achterover viel :fuu:

Nicolas%20Cage%20trying%20not%20to%20laugh.gif

Oke serieus: toch niet iets gebroken of zo he :p ?

Been there, done That...
Hersenschudding en whiplash. Iemand kwam me onverwacht wakker maken en liet me terug in mijn bed vallen. Muur was iets dichter dan ik dacht

Pff rot, had dat vorig jaar ook (nja, whiplash..het wakker maken niet dan). Nu nog last van enigszins, dus weer fysio'e :p

:roflol: Beter dan dat je de muur kopt ofzo
Hier nog een met ervaring.. was alleen geen muur maar de klep van de achterbak van mijn auto waar ik knetterhard tegen de punt aanknalde... heb iig mijn achterbak van heel dichtbij bekeken.. werd erin wakker...
gat in mijn kop en bloeden en 3 hechtingen....
achteraf wel om gelachen. :D achterbakkie was niet zo groot..

was wel met die open kop nog naar huis gereden eerst.. :rolleyes:

Hier nog een met ervaring.. was alleen geen muur maar de klep van de achterbak van mijn auto waar ik knetterhard tegen de punt aanknalde... heb iig mijn achterbak van heel dichtbij bekeken.. werd erin wakker...
gat in mijn kop en bloeden en 3 hechtingen....
achteraf wel om gelachen. :D achterbakkie was niet zo groot..

was wel met die open kop nog naar huis gereden eerst.. :rolleyes:

:roflol:

Ik was zelf x in slaap gevallen onder de douche, werd ik ondersteboven wakker :o

Aparte ervaring wel..

Ontopic:

Wijf (18 jaar) begon me uit t niets te negeren, na paar x vragen waarom ben ik t zat dus blokkeer en verwijder t wijf van mijn telefoon.

Ongeveer 15 min later lading sms'jes waarom ik haar blokkeer.

En nu wilt ze niet begrijpen wat ik bedoel met 'ik ga niet om met psychisch instabiele mensen'

:fuu:

Ik was zelf x in slaap gevallen onder de douche, werd ik ondersteboven wakker :o

Aparte ervaring wel..

Ontopic:

Wijf (18 jaar) begon me uit t niets te negeren, na paar x vragen waarom ben ik t zat dus blokkeer en verwijder t wijf van mijn telefoon.

Ongeveer 15 min later lading sms'jes waarom ik haar blokkeer.

En nu wilt ze niet begrijpen wat ik bedoel met 'ik ga niet om met psychisch instabiele mensen'

:fuu:

Hier hebben we niks aan:scratch: je weet donders goed dat je bij iedere chick een **/10 moet vermelden, plus de omgerekende DBB netto standards:scratch:

Wereld verzekering die uit basis zorgverzekering gaat.

Krijgen we dan ook geld terug als we weg gaan?

De zwaarste bevalling ooit meegemaakt.. Iets te min gedronken, schijt was echt t*fus dik.. Keek ik na een halfuur persen even achterom, zie ik een ****ing zware jonge van +20 cm en diameter +5 cm.. ****ing hell, mijn reet is flink genomen. Het zweet staat me op de rug :o

Als jij vertrekt van deze wereld, geef ik je wel een tientje.

:trollface:

Ik dacht dat ik al in mijn eigen wereldje leefde?

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 23:49 ----------

De zwaarste bevalling ooit meegemaakt.. Iets te min gedronken, schijt was echt t*fus dik.. Keek ik na een halfuur persen even achterom, zie ik een ****ing zware jonge van +20 cm en diameter +5 cm.. ****ing hell, mijn reet is flink genomen. Het zweet staat me op de rug :o

Hoe heb je hem genoemd? Lil Johan?

Terug
Naar boven