Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik nu een MEGADIKKE kater heb van hier tot Tokyo.

Lolzz me2 brah me neus zit ook helemaal dicht en heb sinds gister ook ineens hoestbuien erbij gekregenJa holy shit man. Werd vanacht wakker, dacht dat ik zowat doodging. Ogen helemaal dik, constant niezen echt zwaar k*t. Nu zit ik hier ook weer met loeirode ogen. Normaal nooit veel last van maar de afgelopen dagen ben ik me toch bezig..

Had een trainingsbroek van gorilla wear besteld, ik dacht dat maat M wel oke zou zijn. later kwam ik er pas achter dan het natuurlijk amerikaanse maten zijn, dus vandaag binnen gekomen en dat ding is echt gemaakt voor mensen met een taille vanaf 92 cm en ik heb 75 -_- dat wordt dus voortaan 'standaard' trainingsbroeken kopen in de stad
ectoHad een trainingsbroek van gorilla wear besteld, ik dacht dat maat M wel oke zou zijn. later kwam ik er pas achter dan het natuurlijk amerikaanse maten zijn, dus vandaag binnen gekomen en dat ding is echt gemaakt voor mensen met een taille vanaf 92 cm en ik heb 75 -_- dat wordt dus voortaan 'standaard' trainingsbroeken kopen in de stad

Had een trainingsbroek van gorilla wear besteld, ik dacht dat maat M wel oke zou zijn. later kwam ik er pas achter dan het natuurlijk amerikaanse maten zijn, dus vandaag binnen gekomen en dat ding is echt gemaakt voor mensen met een taille vanaf 92 cm en ik heb 75 -_- dat wordt dus voortaan 'standaard' trainingsbroeken kopen in de stad

whaha,
heb ik ook gehad maar dan in een sportwinkel.
ikke M aanpassen, en die zat redelijk, maar nog ietsje te losjes naar mijn idee.
ikke die gast vragen offie ook S had
Vent kijkt me aan alsof ik van een andere planeet kom
ik was blijkbaar teveel gewend over de jaren heen aan de pasvorm van doorsnee sportbroeken en de M zat volgens hem prima. L zakte me gewoon van me kont
Ondertussen zit de M nog steeds prima trouwens, maar back ontopic![]()
, slaat nergens op dat een M staat voor een taille van 92