AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

het word nog beter

26.05.2011:
Chauffeur is onderweg
26.05.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
26.05.2011:
Niet aanwezig
Laat je zending bezorgen op een andere dag, bij buren of TNT postkantoor

W-T-F!!! ik ben al de hele dag thuis!

normaal gesproken worden pakketjes gewoon achter het huis gedropt. al gechecked maar staat niks. wat zijn dat voor een incompetente gasten!

I ****ING MAD!

Hahahaha zuur... je zou bijna denken dat ze wegens bezuinigingen een paar van die syndroom van down figuren op een fiets hebben gezet met een paar pakketten in de fietstas en voor in de mand en fietsen maar.
Btw, ging je ook bij elk auto geluid in de straat voor 't raam staan?:P

Hahahaha zuur... je zou bijna denken dat ze wegens bezuinigingen een paar van die syndroom van down figuren op een fiets hebben gezet met een paar pakketten in de fietstas en voor in de mand en fietsen maar.
Btw, ging je ook bij elk auto geluid in de straat voor 't raam staan?:P

of n*gers :eyebrow:

zo ongeveer xD

Hoezo ben jij de hele dag thuis Tymen? Uitkeringstrekker? :O

Baalde ervan dat m'n stage gesprek vandaag uitgelopen is op een fiasco, m'n stagebegeleider van school is niet op komen dagen door een communicatie fout .. nu moet ik 2 weken wachten op een nieuw gesprek ...

Heb school gemailt dat ik terug wil
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb ik net een pm van een lekkere chick op Kazaloo.. .gaatie telkens crashen waardoor ik niet kan pm'en, wtf

dat ik aan het werk ben en er niks te doen is grrrr. :fuu:

Ben hetero :mad:

al een week aan het hoesten en siroop helpt niet, k*tirritant !

??

damn, komt me pa net me kamer in en ziet een grote doos van B&F staan. Kijkt die wat erin zit (crea,whey,dextrose,jack3d) en hij dacht dat ik alleen whey nam. Hij moet niks hebben van die zooi, zal morgen wel een preek krijgen dat dit allemaal niet goed is, gelukkig moest hij nu weg :o

Dat mijn melk zuur was en er brokjes in zaten. Het het pas na een half glas door.:barf:

Terug
Naar boven