MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je komt niet echt over als een intelligent persoon als ik je posts lees, vind je het gek dat ik je een brainfart noem? :roflol:

Klopt mensen die kortzichtig zijn, vooroordelen hebben en snel conclusies treken zijn superieur, intelligent...

Mijn petje af voor jou (dan is mijn kale kop ook zichtbaar).

En aan jouw stats te zien:
-Lid sinds Feb 2013
-Post 1660

Moet jij wel erg slim zijn, jij hebt zoveel te vertellen en op iedereen commentaar, jij voelt je vast verheven. Aangezien jij zoveel te zeggen hebt, heb ik een vraagje.. Ben jij familie van Sjors?

Laatst bewerkt:
Verdomme, ik kan blijkbaar nog maar 6 keer naar mijn fysio dit jaar :mad:

Klopt mensen die kortzichtig zijn, vooroordelen hebben en snel conclusies treken zijn superieur, intelligent...

Mijn petje af voor jou (dan is mijn kale kop ook zichtbaar).

En aan jouw stats te zien:
-Lid sinds Feb 2013
-Post 1660

Moet jij wel erg slim zijn, jij hebt zoveel te vertellen en op iedereen commentaar, jij voelt je vast verheven. Aangezien jij zoveel te zeggen hebt, heb ik een vraagje.. Ben jij familie van Sjors?

Als rasechte IT'er heb ik altijd sites als tweakers/slashdot en dbb open staan, lekker tijdens werktijd posten.
Zou maar oppassen, dalijk roep ik Sjors er echt bij en zijn de rapen ècht gaar!

Ik heb hongerrrr!
Mis m'n havermout met kaneel :(

Als rasechte IT'er heb ik altijd sites als tweakers/slashdot en dbb open staan, lekker tijdens werktijd posten.
Zou maar oppassen, dalijk roep ik Sjors er echt bij en zijn de rapen ècht gaar!
Zet die negert gewoon op negeer. Je gaat je een pak rustiger voelen. :)

Ik heb snapdo search shit op mn pc. Nu wil ik het verwijderen, maar ik lees dat je het uit je lijst met geinstaleerde programma's moet halen. Daar staat het dus niet tussen.. Wat moet ik doen?

Ik heb snapdo search shit op mn pc. Nu wil ik het verwijderen, maar ik lees dat je het uit je lijst met geinstaleerde programma's moet halen. Daar staat het dus niet tussen.. Wat moet ik doen?
Zoeken naar de map (programma) en hopen dat er een uninstall bijstaat...
anders zelf verwijderen...

Gewoon aangeven dat je nu last hebt van iets anders en door gaan met huidige behandeling.
Ik ben voor 1000 euro verzekerd, dat zijn 35 afspraken. Dat ik na die 35 afspraken last heb van wat anders maakt mijn verzekering niets uit hoor :p. Dan moet ik het alsnog zelf betalen.

Ik ben voor 1000 euro verzekerd, dat zijn 35 afspraken. Dat ik na die 35 afspraken last heb van wat anders maakt mijn verzekering niets uit hoor :p. Dan moet ik het alsnog zelf betalen.

ja ik heb hetzelfde zeik, daardoor ga ik in het eerste halfjaar veel minder snel naar de fysio met een pijntje. Want bij een '' echte '' blessure kan het anders in het 2e halfjaar erg duur worden

Ik ****ing 6 afspraken in totaal. Poverty zorgverzekering (aanvullend voor 1 eu p/m :o). Heb er inmiddels 16 opzitten.

Terug
Naar boven