XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoeveel betalen jullie voor jullie zorgverzekering?

Hoeveel betalen jullie voor jullie zorgverzekering?
Ik zit bij FBTO en betaal €79,68 per maand, doordat ik €500,- extra eigen risico heb. Wat ik iedereen kan aanraden, tenzij je jaarlijks meer dan €600,- aan eigen risico betaalt.
Dit is basisverzekering + max. €1000,- fysiotherapievergoeding + buitenlandverzekering

Ik zit bij FBTO en betaal €79,68 per maand, doordat ik €500,- extra eigen risico heb. Wat ik iedereen kan aanraden, tenzij je jaarlijks meer dan €600,- aan eigen risico betaalt.
Dit is basisverzekering + max. €1000,- fysiotherapievergoeding + buitenlandverzekering

ja dat haal ik makkelijk , daarom ook maar 350 eigen risico

Vanmorgen op werk niet lekker geworden. Was niets aan de hand en opeens misselijk tegen overgeven aan en koppijn en duizelig en lazerde bijna om.. is een paar uur zo gebleven en nu nog een wattig hoofd... geen idee wat dit is. ben maar vroeg naar huis gegaan... :(

je moet nog wennen aan die hoeveelheid calorieen!
Nee maar naar om zoiets te hebben, je hebt toch vaker lage bloeddruk of was dat weer iemand anders? :)

:roflol: die is goed! Het zijn niet de kcallen hoor. :D ik had het al voor ik ging eten! nou ja.. wel na mijn standaard ontbijt maar dat eet ik al veel langer! ;). Denk het afkicken van cola en koffie en daarbij de spanning van de afgelopen tijd die weggevallen is ofzo... denk ik... Viel gewoon in slaap achter mijn pc.. al 2 dagen... maar met een uurtje of wat gaat het beter. Bleef alleen wattig in mijn kop
Ik heb inderdaad een te lage bloeddruk. Ik zal morgen mijn meter eens meenemen. Nu net gemeten maar was al aardig opgeknapt en was het al hoog voor mijn doen met 85/52 (was voorheen 72/44 oid). Maar goed.. gewoon even rustig aan doen en dooreten. :D morgen weer een dag. ben al lekker thuis.

Gezellie :)

Eigenlijk dat leroy weert terug is.......

120 aanvullend verzekert, vindt het best prijzig aangezien ik nooit bij de dokter oid kom

Vroeger 30,- gulden per maand, einde van het jaar 200,- terug als je geen kostten had gemaakt..

Nu 120,- euro per maand, eigen risico van 350,- en GEEN geld terug als je geen kostten hebt gemaakt..

Lui zullen er wel mooi aan verdienen

Vorig jaar 12000 euro kosten gemaakt, blij dat ik verzekerd ben.

Per ongeluk overdosis melanotan gezet, dacht dat het HCG was..:fuu:

Terug
Naar boven