Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sinds en tijdje eet ik geen brood meer... ben altijd al gek op brood geweest.
Nu mocht ik vanmorgen lekker brood eten. Bak ik een lekker warm broodje.. smaakt het me helemaal niet meer. :(

regen.

De regen alweer!

Na het trainen gemerkt dat er iemand tegen mijn auto is gereden :mad: Een deuk en diepe krassen over heel de zijkant.

Dat is al de derde keer in deze buurt!! Natuurlijk heeft niemand het fatsoen om een briefje met contactgegevens onder de ruitenwisser te steken.

Na het trainen gemerkt dat er iemand tegen mijn auto is gereden :mad: Een deuk en diepe krassen over heel de zijkant.

Dat is al de derde keer in deze buurt!! Natuurlijk heeft niemand het fatsoen om een briefje met contactgegevens onder de ruitenwisser te steken.

Pff dat is echt zuur man.. Asociale klootzakken ook laatste tijd.

Ga in een deftige buurt wonen..

kan vanaf morgen weer een week niet trainen, wel introductieweek maar toch k*t

gisteren bekeuring van 54 euro op de mat gekregen, omdat ik 7 km te hard reed, ****ing t*ring honden.

lekker bezwaarschrift indienen en de foto opvragen :D

altijd al zon foto willen hebben

brief die ik ga sturen:

Aan de Officier van Justitie te …………..

Bijgaand een kopie van uw beschikking. Ik bestrijd de snelheid en/of overtreding die op de beschikking is vermeld en vermoed dat de meetapparatuur niet in orde was. Daarom kom ik tegen deze beschikking in beroep.
Ik verwacht dat u mij een foto van de overtreding stuurt en een kopie van het ijkrapport van de betrokken meetapparatuur zoals dat op de dag van de overtreding geldig was.

Met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt:
Eigenlijk training van de afgelopen tijd, ik had me voorgenomen 4 maanden lang te gaan overeten inc. ub/lb schema. Trainingen gaan heerlijk maar elke week komt er wel iets tussen door waardoor ik één of twee trainingen moet missen. Gaat nu al zo'n 5/7 weken zo, ik skip dan de ub maar, waardoor mijn benen nu prima staan, maar borst en schouders een beetje k*t zijn. Ik wil terug in de tijd!

Succes met de cut straks:p

gisteren bekeuring van 54 euro op de mat gekregen, omdat ik 7 km te hard reed, ****ing t*ring honden.

lekker bezwaarschrift indienen en de foto opvragen :D

altijd al zon foto willen hebben

brief die ik ga sturen:

Aan de Officier van Justitie te …………..

Bijgaand een kopie van uw beschikking. Ik bestrijd de snelheid en/of overtreding die op de beschikking is vermeld en vermoed dat de meetapparatuur niet in orde was. Daarom kom ik tegen deze beschikking in beroep.
Ik verwacht dat u mij een foto van de overtreding stuurt en een kopie van het ijkrapport van de betrokken meetapparatuur zoals dat op de dag van de overtreding geldig was.

Met vriendelijke groet,

Je moet dat niet naar de officier sturen maar naar de handhavers volgens mij.

Is veranderd, had laatst ook zelfde gedaan als normaal maar dan krijg je briefje terug dat ze niet weten of je wel of geen bezwaar wilt maken.

Toen maar bezwaar ingediend omdat beelden opvragen geen tijd meer voor was :o

Lol, een DBBer wilt meetten. Ik zei dat ik niet durfde, en bang was. Nu lacht hij mij uit. Conjo, heb ik weer.

Wilde gvd chocomel pakken maar hebben we blijkbaar niet in huis. :mad:

nutella is bijna op

Ja, die ja. Helemaal uit Vlamingen ook. Wat een stalker.

Wtf zeggen jullie allemaal? Ik wil helemaal niet meeten vuile psychopaat. Ga eens langs de dokter want je spoort echt niet.

Terug
Naar boven