- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Helemaal uit Vlamingen
Laat weer eens het iq van die nlers zien
Zijn post weergeeft inderdaad het IQ van miljoenen mensen
Brainfart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal uit Vlamingen
Zijn post weergeeft inderdaad het IQ van miljoenen mensen
Brainfart
Vinger gebroken en los van de pijn die alles met zich meebrengt waaronder corrigeren in het hospitaal (pijn is niet te onderschatten verdomme) kan ik me serieus niet voorstellen dat ik morgen niet kan trainen :-(
Helemaal uit Vlamingen
Sorry, je verveelt nogal snel.De jongen die ik gisteravond op feest heb ontmoet met wie ik een geweldige connectie had en uren heb gezeten heeft zero contact opgenomen sinds we afscheid namen vanmorgen.
De jongen die ik gisteravond op feest heb ontmoet met wie ik een geweldige connectie had en uren heb gezeten heeft zero contact opgenomen sinds we afscheid namen vanmorgen.
pm meDe jongen die ik gisteravond op feest heb ontmoet met wie ik een geweldige connectie had en uren heb gezeten heeft zero contact opgenomen sinds we afscheid namen vanmorgen.

Hoi Bryce.De jongen die ik gisteravond op feest heb ontmoet met wie ik een geweldige connectie had en uren heb gezeten heeft zero contact opgenomen sinds we afscheid namen vanmorgen.
er zitten asojongetjes en asomeisjes de hele tijd vervelende dingen naar mijn buurjongetje's kamer te roepen. zal ik er op sokken naar toe gaan met mijn 82 kg?
Ja, en vraag je buurjongen om het te recorden.
Dankje.

en dan een front double bicep doener zitten asojongetjes en asomeisjes de hele tijd vervelende dingen naar mijn buurjongetje's kamer te roepen. zal ik er op sokken naar toe gaan met mijn 82 kg?
schijten ze in hun broeken dan een front double bicep doenschijten ze in hun broek