MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

teveel chocomel gedronken :S

status: #misselijk

Zijn post weergeeft inderdaad het IQ van miljoenen mensen
Brainfart
31256307.jpg

Vinger gebroken en los van de pijn die alles met zich meebrengt waaronder corrigeren in het hospitaal (pijn is niet te onderschatten verdomme) kan ik me serieus niet voorstellen dat ik morgen niet kan trainen :-(

Helemaal uit Vlamingen :roflol:

Laat weer eens het iq van die nlers zien

you are one ****ing cheeky c*nt mate i swear i am going to wreck you i swear on my mom's life and i know are scared little b*ch getting your mates to send me messages saying dont meet up because you are some big bastard with muscles lol ****ing sad mate really sad just shows what a scared little gay boy you are and what's all this crap your mates sending me about some bodybuilding website that one of your favourite places to look at men you little ****ing gay boy phone me if u got the balls cheeky prick see if you can step up, little queer

De jongen die ik gisteravond op feest heb ontmoet met wie ik een geweldige connectie had en uren heb gezeten heeft zero contact opgenomen sinds we afscheid namen vanmorgen.

er zitten asojongetjes en asomeisjes de hele tijd vervelende dingen naar mijn buurjongetje's kamer te roepen. zal ik er op sokken naar toe gaan met mijn 82 kg?

M 17j 1m87 82kg 13%

not impressed

O, ja. In Pekela word je al uitgemaakt voor van alles en nog wat als je dat vreselijke accent niet wilt nadoen.

Terug
Naar boven