crabman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een verkapte kijk-mij-buff-wezen posts weer..
****ing e-hero's
![]()

Nah, ik weet beter..
Vandaar die e-hero's erachter... jwt
Verpest kan ik t niet noemen maar had wel dia-re,
daar gaan me gains.

Schijt jij uit je bek?ja t was me hele ontbijt... ik weet dus nu niet of het wel goed is opgenomen. Heeft maar zon 3 uur in me maag gezeten
of zal het me bakje filet american zijn die ik net helemaal heb opgegeten. Denk eerder me ontbijt.
Maar niet binnen drie uur. Duurt normaal 24-72 uur, geen idee hoe lang met diarree. Maar drie uur is wel heel snel.
Maar niet binnen drie uur. Duurt normaal 24-72 uur, geen idee hoe lang met diarree. Maar drie uur is wel heel snel.
ICT-opleiding?
Diarree is een versnelde werking van de darmen. Je zal het niet allemaal opgenomen hebben, omdat het de darmen te snel passeert. Weet het verder ook niet allemaal, ben geen diarree expertuh dan begrijp ik diarree niet, maar volgens mij is dat meestal juist eten wat je net hebt gegeten..

Heb al vaker gehoord dat dat erg leuk is ja

Diarree is een versnelde werking van de darmen. Je zal het niet allemaal opgenomen hebben, omdat het de darmen te snel passeert. Weet het verder ook niet allemaal, ben geen diarree expert![]()