Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Loop al de de hele dag te junken en gister ook al pizza gegeten.. en alleen maar voedsel waar je nog meer acne van krijgt :fuu:

Nah, ik weet beter.. :)

Vandaar die e-hero's erachter... jwt

Examens zijn begonnen..

Verpest kan ik t niet noemen maar had wel dia-re,
daar gaan me gains.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja t was me hele ontbijt... ik weet dus nu niet of het wel goed is opgenomen. Heeft maar zon 3 uur in me maag gezeten :P

of zal het me bakje filet american zijn die ik net helemaal heb opgegeten. Denk eerder me ontbijt.

ik haat HTML/CSS

dat neemt nog niet weg dat ik html/css haat

uh dan begrijp ik diarree niet, maar volgens mij is dat meestal juist eten wat je net hebt gegeten..
Diarree is een versnelde werking van de darmen. Je zal het niet allemaal opgenomen hebben, omdat het de darmen te snel passeert. Weet het verder ook niet allemaal, ben geen diarree expert :rolleyes:

ben blij dat ik dat niet als HBO opleiding ben gaan doen, 1000 pagina boeken met html en javascript leren..

En.. ik kan toch wel mooie websites bouwenen met joomla, illegale templates downloaden ,hup klaar is kees.

Ik doe nu economie opleiding maar daar word je ook niet vrolijk van..

Diarree is een versnelde werking van de darmen. Je zal het niet allemaal opgenomen hebben, omdat het de darmen te snel passeert. Weet het verder ook niet allemaal, ben geen diarree expert :rolleyes:

Iemand die dat wel hier is? of moet ik hier een advertentie plaatsen.?

Terug
Naar boven