Otherwizethen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
Vertel.Dat ik niet weet of ik het uit moet maken met mn meissie of niet((((((((
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel.Dat ik niet weet of ik het uit moet maken met mn meissie of niet((((((((
Dat ik niet kan slapen omdat ik de afgelopen dagen teveel geslapen heb en nu al de halve nacht met m'n grieperige koortskop kansloos lig te DBBen met mn laptop in bed.
**** dat.
Ik kijk nu op je profiel en zie 150 Bench op je 19e? Damn.

Geboortedatum klopt niet, ik heb niks ingevuld en ik weet ook niet hoe dat daar terechtkomt.
True story.
Bench klopt wel btw.![]()
Niks zit hier op leiden centraal op de volgende bus te wachten, net die ander gemist, met wat pinda's terwijl iedereen hier friet/burgers zit te eten![]()

niemand wil haar geven omdat ze snor en grote neus heeft.
Hallo suwardi dit is de eerste keer dat ik tegen je praat of met je in contact kom, ken ik jou ofzo. Want het lijkt net of ik jou heel hard op je teentjes heb getrapt. Sad story bro. En misschien moet je eens langs Pearl.niemand wil haar geven omdat ze snor en grote neus heeft.
cool story snorrieborrie. ik zie toch echt een grote neus en lichte snor op de foto.Hallo suwardi dit is de eerste keer dat ik tegen je praat of met je in contact kom, ken ik jou ofzo. Want het lijkt net of ik jou heel hard op je teentjes heb getrapt. Sad story bro. En misschien moet je eens langs Pearl.
Ik zie toch echt...haat.cool story snorrieborrie. ik zie toch echt een grote neus en lichte snor op de foto.
mvg.
. Succes bro. Ik weet dat ik een lekker bekkie heb en dat kan jij me niet afnemen.cool story snorrieborrie. ik zie toch echt een grote neus en lichte snor op de foto.
mvg.

en toch zou je haarcool story snorrieborrie. ik zie toch echt een grote neus en lichte snor op de foto.
mvg.