Cesar waarschijnlijk, fysio is meer voor blessures terwijl als iemand er zo lang last van heeft t niet komt door blessure maar door t feit dat hij waarschijnlijk raar loopt/staat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen is dat, als ik naar de benen pic in m'n gallerij kijk en ik kijk nu naar m'n benen springen de tranen in m'n ogen

Cesar waarschijnlijk, fysio is meer voor blessures terwijl als iemand er zo lang last van heeft t niet komt door blessure maar door t feit dat hij waarschijnlijk raar loopt/staat
Fysio kan dit ook prima oplossen, therapeuten die nogsteeds naar 1 ding kijken en niet naar het geheel zijn achterlijk.
Het is alleen onhandig dat euph er al sinds juni mee rondloopt
Fysio kan dit ook prima oplossen, therapeuten die nogsteeds naar 1 ding kijken en niet naar het geheel zijn achterlijk.
Het is alleen onhandig dat euph er al sinds juni mee rondloopt

Straks maar weer proberen dan 
Balen is dat, als ik naar de benen pic in m'n gallerij kijk en ik kijk nu naar m'n benen springen de tranen in m'n ogen
Kijk het nog even aan..
Hell je moeder belde of ik wilde vragen aan Ray dat hij je herinnerde om de fysio te bellen

skyblazerHalverwege juni schat ik. Toen voelde ik het alleen tijdens benen trainen. Leg extension, knikje in m'n knie tijdens legpress en lunges etc. Al vrij snel gestopt toen met benen trainen, toen eigenlijk nooit last, alleen af en toe met fietsen etc. En nu eigenlijk constant lichte pijn.

M'n linkerknie gaat steeds verder naar de t*ring. Al vanaf juni geen benen meer getraind en nu doet zelfs traplopen, fietsen, koppeling van de auto intrappen etc pijn![]()

same here bro, had eerst massieve benen waar ik vaak over opschepte op DBB, totdat ik me kruisband verdoete op de wc![]()