Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Balen is dat, als ik naar de benen pic in m'n gallerij kijk en ik kijk nu naar m'n benen springen de tranen in m'n ogen :o

Cesar waarschijnlijk, fysio is meer voor blessures terwijl als iemand er zo lang last van heeft t niet komt door blessure maar door t feit dat hij waarschijnlijk raar loopt/staat

Kijk het nog even aan..

Cesar waarschijnlijk, fysio is meer voor blessures terwijl als iemand er zo lang last van heeft t niet komt door blessure maar door t feit dat hij waarschijnlijk raar loopt/staat

Fysio kan dit ook prima oplossen, therapeuten die nogsteeds naar 1 ding kijken en niet naar het geheel zijn achterlijk.

Het is alleen onhandig dat euph er al sinds juni mee rondloopt

Fysio kan dit ook prima oplossen, therapeuten die nogsteeds naar 1 ding kijken en niet naar het geheel zijn achterlijk.

Halverwege juni schat ik. Toen voelde ik het alleen tijdens benen trainen. Leg extension, knikje in m'n knie tijdens legpress en lunges etc. Al vrij snel gestopt toen met benen trainen, toen eigenlijk nooit last, alleen af en toe met fietsen etc. En nu eigenlijk constant lichte pijn.

Helaas blijkt in de praktijk dan het grootste deel van de fysiotherapeuten achterlijk.

Jullie herinneren me eraan dat ik ook nog de fysio moet bellen, thanks.

Hell vergeet je niet de fysio te bellen.

Hell, vergeet niet dat Ray je eraan herinnerde dat je de fysio moet bellen.

Hell je moeder belde of ik wilde vragen aan Ray dat hij je herinnerde om de fysio te bellen

Balen is dat, als ik naar de benen pic in m'n gallerij kijk en ik kijk nu naar m'n benen springen de tranen in m'n ogen :o

Kijk het nog even aan..

je hebt er al sinds juli last van en je kijkt het nog even aan? niet zo eigenwijs doen..

kan je de knieschijf bewegen als je er geen spanning opzet?

Word ik net gebeld of ik hell nog ff wil herinneren, hell je weet toch....

Wtf, ben weer toegevoegd aan de whatsappgroep :eek:

Halverwege juni schat ik. Toen voelde ik het alleen tijdens benen trainen. Leg extension, knikje in m'n knie tijdens legpress en lunges etc. Al vrij snel gestopt toen met benen trainen, toen eigenlijk nooit last, alleen af en toe met fietsen etc. En nu eigenlijk constant lichte pijn.

Join the club, 8 years and counting! :o

Heeft wss wel te maken met houding, spier onbalans, strakke spier.

M'n linkerknie gaat steeds verder naar de t*ring. Al vanaf juni geen benen meer getraind en nu doet zelfs traplopen, fietsen, koppeling van de auto intrappen etc pijn :mad:

same here bro, had eerst massieve benen waar ik vaak over opschepte op DBB, totdat ik me kruisband verdoete op de wc:(

Snepke1990 Als jij een supersaiyan was was je een Raditz.

Beetje jammer weer Snepke, een beetje jammer..

Terug
Naar boven