Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

37 posts per dag

wait wut

Eerlijk...Hell krijgt wel veel mannelijk aandacht hier...Vind het niet zo gek dat Hell's medegeslacht daar zich een beetje jaloers over voelt:gay:

Heb je stiekem een oogje op Hell93? :eek:
Nee hoor, Ik ben toch veel te oud :o
maar ze moeten zich niet zo druk maken (lol zeg ik) om een ander en wat die post.
plus dat ze prima post heeft :cool:

reken die van mij maar uit , volgens mij zit ik daar ook wel op........

Goed he, ik doe mn best :D

Nee hoor, Ik ben toch veel te oud :o
maar ze moeten zich niet zo druk maken (lol zeg ik) om een ander en wat die post.
plus dat ze prima post heeft :cool:

reken die van mij maar uit , volgens mij zit ik daar ook wel op........

Ik maak me inderdaad niet druk om wat andere posten, vind het wel jammer dat andere mij irritant vinden of niet mogen, tuurlijk. Andere kant kan ik er ook wel om lachen :p

• Like
Waarderingen: LM
Lm, als jij ook wat aandacht wilt kan je altijd mij, of mijn grote mate Obee pmen. Alleen is Obee een beetje verlegen om zijn echte gevoelens voor je te uiten. Hij heeft het vaak over je in PM namelijk.

• Like
Waarderingen: Tsn
Wat later op werk weg om de file te ontwijken, sluiten ze wat stroken op de A13. Staat al vast bij de oprit...

Deze post :(, daar wordt je toch verdrietig van
Nee, maar de focus van deadlifts ligt niet op je rug. Je kan wel spelen met je hip positie, maar ik zou een deadlift niet op een rug dag zetten, pak dan rackpulls..

Heb me bovenste post even aangepast, ben op telefoon, vaak nogal kortaf.

Eind juli had de huurcommissie in mijn voordeel een uitspraak gedaan dat de verhuurder me allemaal huur moet terug betalen en dat mn huur tijdelijk verlaagd wordt tot alle mankementen zijn gefixt. Joepie de poepie.
1 aug, volledige huur afgeschreven, oke oke no spang misschien was het al ingeboekt, kan gebeuren...
1 sep, volledige huur afgeschreven, ja gvd, ik bellen.. 'ja meneer daar kan ik u niet mee helpen, u kunt beter een emailtje sturen'
Ik e-mail sturen, geen antwoord niets, ik gister nog een email gestuurd, naar zaaknummer van de uitspraak verwezen, optelsommetje voor ze gemaakt hoeveel ze me verschuldigd zijn, dat ik verwacht dat de 3k voor vrijdag wel op mn rekening staat.
Krijg ik verdomme een emailtje terug "Begrijp hier niet vel van. Iemand huurt nu iets voor 180 euro??"
"vel"? "Iemand"? Mn naam staat toch onderaan mn email en in mijn email adres!! En 2 zinnetjes is het antwoord.

Volgens mij las ik ooit eens dat een verhuurder elk jaar verplicht is te specificeren hoe de servicekosten zijn besteed en in het geval dat dat niet gedaan word heb je als huurder recht op teruggave van het volledige bedrag. Beetje achterlijke Harrie spelen?! Ga die servicekosten van de afgelopen 4 jaar ook maar terug betalen dan!
*yes mad*

Hell, er is maar 1 manier om je gedrag goed te praten. En dat is door glute pics te posten

Terug
Naar boven