Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koppeling zit links, rem in het midden en gas rechts man.
IS er ook geen briefpost op maandag ?!
k*t ptt......

Koppeling zit links, rem in het midden en gas rechts man.
, ik wilde em smacken (srsly).
no shit brah?Grrr wimpers zijn ineens ongelijk. Net alsof er een hap uit is
En ik zei nog: je mag overal aanzitten, behalve m'n wimpers. Zucht

En ik zei nog: je mag overal aanzitten, behalve m'n wimpers. Zucht![]()
M'n nicht doet van die permanente real wimper dingen. Ga maar keertje langs kunnen we meteen wat afspreken nomsayinGrrr wimpers zijn ineens ongelijk. Net alsof er een hap uit is

Mag (van mezelf) de hele week geen cafeïne hebben om het effect zondag des te groter te laten zijn. Was ook aardig moe gisteren. Agressief dieet en zondag ook nog 30 km in totaal hard gelopen. Vreemd genoeg had ik zondag geen hoofdpijn en toen was ik ook al gestopt, dus of het wel echt de cafeïne was ....

Mag (van mezelf) de hele week geen cafeïne hebben om het effect zondag des te groter te laten zijn. Was ook aardig moe gisteren. Agressief dieet en zondag ook nog 30 km in totaal hard gelopen. Vreemd genoeg had ik zondag geen hoofdpijn en toen was ik ook al gestopt, dus of het wel echt de cafeïne was ....
Als ik de hele dag geen cafeïne binnenkrijg heb ik s'avonds echt knallende koppijn. Lekker zo'n verslaving![]()

Als ik de hele dag geen cafeïne binnenkrijg heb ik s'avonds echt knallende koppijn. Lekker zo'n verslaving![]()