Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

IS er ook geen briefpost op maandag ?!
k*t ptt......

Gebruikershandleiding van VW golf 6.:fuu:

En selektmail.

Koppeling zit links, rem in het midden en gas rechts man.

Really?

6oiyo5.jpg
http://forum.dutchbodybuilding.com/[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[SPOILER]not srs[/SPOILER]

[/SPOILER]

Spotter liet me tijdens het squaten falen, daar lag ik dan met 115kg op de grond :roflol:, ik wilde em smacken (srsly).
Gelukkig ben ik een manlet van 1.65 dus de squatrack spotters, die laag stonden, hebben mijn ass alsnog gesaved.
Ik stond wel een beetje voor schut :(
honey-nut-feelios.jpg

---------- Post added 30 September 2013 at 23:54 ----------

Wat die mongo zei na afloop is ongeloofelijk: Ja je ging zo makkelijker naar beneden :roflol: no shit brah?

Ik blijk om half 9 examen te hebben. Had voor vandaag de voorbereiding gepland. K*t.

Grrr wimpers zijn ineens ongelijk. Net alsof er een hap uit is

Mag (van mezelf) de hele week geen cafeïne hebben om het effect zondag des te groter te laten zijn. Was ook aardig moe gisteren. Agressief dieet en zondag ook nog 30 km in totaal hard gelopen. Vreemd genoeg had ik zondag geen hoofdpijn en toen was ik ook al gestopt, dus of het wel echt de cafeïne was ....

Mag (van mezelf) de hele week geen cafeïne hebben om het effect zondag des te groter te laten zijn. Was ook aardig moe gisteren. Agressief dieet en zondag ook nog 30 km in totaal hard gelopen. Vreemd genoeg had ik zondag geen hoofdpijn en toen was ik ook al gestopt, dus of het wel echt de cafeïne was ....

Als ik de hele dag geen cafeïne binnenkrijg heb ik s'avonds echt knallende koppijn. Lekker zo'n verslaving :P

Om zondag wel cafeïne te drinken?

Als ik de hele dag geen cafeïne binnenkrijg heb ik s'avonds echt knallende koppijn. Lekker zo'n verslaving :P

Herkenbaar idd, doch 1 van mijn minst erge verslavingen :D

Terug
Naar boven