MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gvd belazert door de tandarts en zorgverzekeraar ... Opeens valt het reinigen van het gebit niet meer onder periodieke controle en rekent hij vervolgens ook nog 10 minuten teveel...
dat wordt belletjes plegen

Poets je tanden dan gewoon voor je er heengaat? :scratch: Scheelt je al gauw €50,-

Poets je tanden dan gewoon voor je er heengaat? :scratch: Scheelt je al gauw €50,-
deed ik ook :rolleyes: alleen ik heb een ijzer draadje achter me onderste voortanden en daar is het extreem moeilijk om plak te verwijderen (nee er zaten geen etensresten). voor de rest was het goed. hij was er 2 minuten mee bezig maar rekent 15 minuten...

deed ik ook :rolleyes: alleen ik heb een ijzer draadje achter me onderste voortanden en daar is het extreem moeilijk om plak te verwijderen (nee er zaten geen etensresten). voor de rest was het goed. hij was er 2 minuten mee bezig maar rekent 15 minuten...

Het is ook onmogelijk om een behandeling van 2 minuten in te rekenen (dacht ik). Volgens mij wordt het altijd naar het minimale limiet van 15min afgerond. Hij heeft jou dus niet ''direct'' belazerd:):kiss:

Het is ook onmogelijk om een behandeling van 2 minuten in te rekenen (dacht ik). Volgens mij wordt het altijd naar het minimale limiet van 15min afgerond. Hij heeft jou dus niet ''direct'' belazerd:):kiss:
behandelingen voor het reinigen van het gebit gaan per 5 minuten schat ;) bij mij dan

Mijn dagen worden verpest door al die nutteloze update topics. Kan er niet gewoon 1 IFBB pro update topic zijn ipv elke pro een eigen topic en dan ook nog eens wedstrijd topic en een apart uitslag topic word je toch gestoord van is niks overzichtelijks meer aan. Vreselijk Arnold doet curls dus tijd voor een update topic dat lijkt de gedachte gang erachter

Mijn dagen worden verpest door al die nutteloze update topics. Kan er niet gewoon 1 IFBB pro update topic zijn ipv elke pro een eigen topic en dan ook nog eens wedstrijd topic en een apart uitslag topic word je toch gestoord van is niks overzichtelijks meer aan. Vreselijk Arnold doet curls dus tijd voor een update topic dat lijkt de gedachte gang erachter
Nee, 7/10 van de pro's interesseren me geen bal dus dit is beter. :)

+1 voor de interpunctie, alhoewel het wel wat beter kan. Heb je snelcursusje gedaan :p?

• Like
Waarderingen: mat
Jumbo's in Joure en in Wolvega waren dicht. En ik had zo'n zin in hun gegaarde gehaktballen. Dag verpest dus!:burger:

Heb sinds kort ook dat ze dat niet meer vergoeden. Irritant.

Er liep vanmiddag een ****ing muis door m'n kamer. Schrok me de teringtyfus. Dat alle muizen gauw sterven mogen.

Ik heb het ook niet meer in mn pakket zitten. in 20 jaar nog nooit een gaatje gehad of fluoride dus die controle kun je dan beter zo aftikken

Ik loop enorm te scheten van die pot bruine bonen, zelfs mn adem ruikt muf :(
Hierbij wil ik alvast mijn excuses maken naar mijn collegas, voornamelijk omdat er geen ramen open kunnen op mn werk.

Wtf, waarom ben ik zo vroeg wakker? Had niet eens een wekker gezet

• Like
Waarderingen: Tsn
Terug
Naar boven