Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net wakker, toch maar niet trainen hehe. :o

• Like
Waarderingen: LM
LQhyCgs.jpg

q3TmvFm.jpg

Aaaah alleen vandaag maar :( Morgen ga ik weer trainen ja :D

Waar ik echt link om kan worden, is al dat gezoen op familie feestjes, sommigen proberen nog mijn grenzen op te zoeken, door mij niet één, niet twéé, maar drie zoenen te geven. Echt doe normaal en geef elkaar gewoon de hand, we zijn toch geen ****ing Fransen (meer).

Wij feliciteren elkaar ook altijd met 3 kussen op de wang. Dacht dat 't normaal was.

Is IMO ook normaal :roflol:
Ik heb er alleen een hekel aan dat als je de eerste kus gaat geven, sommige mensen dan gaan twijfelen aan welke kant je moet beginnen maar toch jouw kant op komen..ieuwl

Maar waarom zou je een andere man gaan kussen ???

Dat ligt anders voor mannen.

Waar ik echt link om kan worden, is al dat gezoen op familie feestjes, sommigen proberen nog mijn grenzen op te zoeken, door mij niet één, niet twéé, maar drie zoenen te geven. Echt doe normaal en geef elkaar gewoon de hand, we zijn toch geen ****ing Fransen (meer).

de Italiaanse kant van mn familie doet hetzelfde hoody, en in Luik deed ik het zelfs met mn collegas. Is gewoon normaal in die streken.

Best leuk als je lekker nichtje heb ofzo.

Is IMO ook normaal :roflol:
Ik heb er alleen een hekel aan dat als je de eerste kus gaat geven, sommige mensen dan gaan twijfelen aan welke kant je moet beginnen maar toch jouw kant op komen..ieuwl

Heb dit een keer met m'n nichtje meegemaakt perongeluk gezoend dus

Daarna dus ook maar bezwangerd, omdat ik vond dat het toch niet meer uitmaakte :o

Terug
Naar boven