XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vermogen hebben in NL :roflol:

Of je moet echt multi zijn, dan kan je nog wat maar belastingstelsel hier is gewoon crimineel, ik hou echt van Holland en ben er wel voor om terug te investeren in de maatschappij en de infrastructuur maar de belastingen gaan gewoon te ver, veels te ver.

Niet alleen in NL hoor.. Frankrijk heft 75% over >1.000.000

Moet een onderwerp voor een Essay verzinnen, lukt niet echt helaas :mad:

Juridisch vraagstuk omtrent ondernemingen of de financiële crisis. Beschermingsstichting die KPN heeft opgericht bij overname bod is wel interessant maar weinig info over. Dacht misschien rol van accountant bij ontstaan financiele crisis.

Echt elke morgen in een doorweekt bed wakker worden door t zweten.

Voel me gewoon vies in mijn eigen bed.

Juridisch vraagstuk omtrent ondernemingen of de financiële crisis. Beschermingsstichting die KPN heeft opgericht bij overname bod is wel interessant maar weinig info over. Dacht misschien rol van accountant bij ontstaan financiele crisis.

Moet het perse Nederlandse wetgeving betreffen? De stichting die preferente aandelen houd is typisch een NL uitvinding die in Amerika volgens mij verboden is. Dan is er gelijk al bijna niks over te vinden.

Top 10 juridische issues bij private equity transacties - Benvalor

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...=CeiXGe8ZWsNVSSm_UsXp6Q&bvm=bv.53537100,d.d2k

Moet het perse Nederlandse wetgeving betreffen? De stichting die preferente aandelen houd is typisch een NL uitvinding die in Amerika volgens mij verboden is. Dan is er gelijk al bijna niks over te vinden.

Top 10 juridische issues bij private equity transacties - Benvalor

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...=CeiXGe8ZWsNVSSm_UsXp6Q&bvm=bv.53537100,d.d2k

In Amerika hebben ze ook dergelijke constructies hoor, zij zullen het model met beschermingsprefs echter niet begrijpen misschien. Volgens mij lijkt in Amerika de 'blank check preffered stock' om de Nederlandse beschermingspref. Poison pil wordt het ook wel genoemd.

Maar ik heb gekozen voor de centrale banken unie van de EU. Wel interessant om naar te kijken, ook omdat ECB niet gewend zal zijn verantwoording af te leggen omdat ze onafhankelijk monetair beleid voeren.

• Like
Waarderingen: LM

Flex BV
Prestatie criteria
Claw back principe
Corporate governance codes
Concern belang vs. Vennootschappelijk belang
...

Eindeloze mogelijkheden

Flex BV
Prestatie criteria
Claw back principe
Corporate governance codes
Concern belang vs. Vennootschappelijk belang
...

Eindeloze mogelijkheden

ik wordt stevig opgewonden als je zo over handelswetenschappen praat

Zin om bij kaarslicht even te discussieren over personeelmanagement? Moet je personen's positieve eigenschappen belonen, of negatieve bestraffen. Taylorisme of iets anders, ik ben klaar voor alles :whip:

ik krijg echt een harde als je zo over handelswetenschappen praat

Zin om bij kaarslicht even te discussieren over personeelmanagement? Moet je personen's positieve eigenschappen belonen, of negatieve bestraffen. Taylorisme of iets anders, ik ben klaar voor alles :whip:

Denk niet echt dat Obee dit zal toelaten.

ik wordt stevig opgewonden als je zo over handelswetenschappen praat

Calyptus, je verpest mijn dag op deze manier :treuren:

In Amerika hebben ze ook dergelijke constructies hoor, zij zullen het model met beschermingsprefs echter niet begrijpen misschien. Volgens mij lijkt in Amerika de 'blank check preffered stock' om de Nederlandse beschermingspref. Poison pil wordt het ook wel genoemd.

Maar ik heb gekozen voor de centrale banken unie van de EU. Wel interessant om naar te kijken, ook omdat ECB niet gewend zal zijn verantwoording af te leggen omdat ze onafhankelijk monetair beleid voeren.

Daar gaat het bij mij bij een vak ook over, maar dan vanuit economisch perspectief. Aan het begin v/h jaar wat papers moeten lezen over o.a. de beleidvoering in de EU
Ben je toevallig bekend met Giscard?

Terug
Naar boven