Op de laptop gebruik ik YouTube voor muziek ja, heb verdere ook geen ander zooi er op staan en heb ook niet dat spotify gebeuren. Dus ja, muziek via YouTube.
Doe dan gewoon een top 100 iets.. Of andere mixtape
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de laptop gebruik ik YouTube voor muziek ja, heb verdere ook geen ander zooi er op staan en heb ook niet dat spotify gebeuren. Dus ja, muziek via YouTube.
Ik zie dat de grootste debiel van het forum weer terug is.

Doe dan gewoon een top 100 iets.. Of andere mixtape
Mister10's site ziet er anders gewoon legit uit hoor. Denk niet dat hij zo kansloos is om over die ''titels'' te liegen.

Vuil dat aan je hoofd geplakt zit door de energydrinks...
Srs

snelheidsboete van 7 te hard gekregen op de JF kennedy laan in eindhoven. heel die weg daar is 60 behalve een klein stukje dat 50 is, naaiballen eerste klas. ben bang dat ik er nog een paar ga binnen krijgen![]()

Als je meer binnen krijgt beroepen op t feit dat je geen leermoment had. Vriend had bij de rechter voor elkaar gekregen dat hij maar 1 van de 25 boetes hoefde te betalen
Al was dat wel bij een wijziging die net gewijzigd was, mogelijk dat dat van invloed was
Als ik het schoolterrein afrijd moet ik eerst een stukje met het verkeer mee om daarna de andere kant op te kunnen. dat eerste stuk is 60, zodra ik omdraai is het 50. kheb geen bord gezien :/

Soms zijn ze daar lastig in. Bij ons in de stad had je een stuk waar je altijd mocht fietsen. Ineens stonden er agenten lekker bonnetjes te schrijven omdat je daar niet mocht fietsen.
Iemand zei dat er nergens een bord stond. Reactie agent: klopt, maar het stond gisteren in de krant
Nieuwe regel, volgende dag gelijk boetes uitschrijven aan de mensen die er altijd al hebben gefietst..
hier deden ze dat ook volledige stad afgezet en vervolgens van de enige weg een 1 richting weg gemaakt en vervolgens lekker boetes uitschrijven zonder dat er een omleidingsroute staat aangegeven.hier deden ze dat ook volledige stad afgezet en vervolgens van de enige weg een 1 richting weg gemaakt en vervolgens lekker boetes uitschrijven zonder dat er een omleidingsroute staat aangegeven.