- Waardering
- 796
fakt ap g, skere tijdenNog maar 0,90- cent voor vreten tot aan maandag....................................
Haal een grote zak met pinda's daar mot je het wel mee redden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fakt ap g, skere tijdenNog maar 0,90- cent voor vreten tot aan maandag....................................
Danku voor deze tip. Als rechtenstudent wist ik natuurlijk niet dat wetten in het Staatsblad verschijnen. Vaak is het echter gewoon een kwestie van welk verkeersbord er staat, en niet van een wetswijziging. Als er ergens een verkeerssituatie verandert in een straat, dan komt dat niet in het Staatsblad. Aangezien je het had over er specifieke straat leek het alsof enkel de verkeerssituatie in die specifieke straat was gewijzigd, en niet dat er een nieuwe verkeersregel was.
Danku voor deze tip. Als rechtenstudent wist ik natuurlijk niet dat wetten in het Staatsblad verschijnen. Vaak is het echter gewoon een kwestie van welk verkeersbord er staat, en niet van een wetswijziging. Als er ergens een verkeerssituatie verandert in een straat, dan komt dat niet in het Staatsblad. Aangezien je het had over er specifieke straat leek het alsof enkel de verkeerssituatie in die specifieke straat was gewijzigd, en niet dat er een nieuwe verkeersregel was.
Hell93 heeft ooit een rechten cursus gehad en denkt meteen dat ze volwaardig jurist is.

Meh, ik had het over gewijzigde wetten, niet over een veranderde verkeerssituatie.
Ik ben bezig met een juridische opleiding, dat is anders![]()
Potverdomme, ik probeerde een stuk tape van mijn B&F pakketje af te trekken, schiet het in 1 keer los en stomp ik mezelf vervolgens vol in mijn ballen. Doet na 5min nog steeds pijn.
Potverdomme, ik probeerde een stuk tape van mijn B&F pakketje af te trekken, schiet het in 1 keer los en stomp ik mezelf vervolgens vol in mijn ballen. Doet na 5min nog steeds pijn.
En voor de rest gaat het wel goed met je ?Potverdomme, ik probeerde een stuk tape van mijn B&F pakketje af te trekken, schiet het in 1 keer los en stomp ik mezelf vervolgens vol in mijn ballen. Doet na 5min nog steeds pijn.
Meh, ik had het over gewijzigde wetten, niet over een veranderde verkeerssituatie.
Ik ben bezig met een juridische opleiding, dat is anders![]()
.watchout guys badass rechtenstudent hiersoo
fiscaal recht 3e jaar b*ch, fuk wit me

Zoals ik al zei, je post was wat onduidelijk. Je zei dat er "een stuk straat was waar je altijd mocht fietsen". Ik had daardoor de indruk dat er enkel iets in die straat was veranderd (een verkeersbord ofzo). Het was duidelijker geweest als je er bij had gezegd dat er een nieuwe regel x was met de inhoud van de regel erbij.
Maar nevermind, gewoon misverstand dus.
Fukken met jou durf ik niet hoor![]()
ik was inderdaad onduidelijk daarin.En voor de rest gaat het wel goed met je ?
ik hoop dat het de volgende keer beter gaat..........
Hell93 heeft ooit een rechten cursus gehad en denkt meteen dat ze volwaardig jurist is.