MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Toen ik richting gym ging gezien dat er iemand tegen mijn auto heeft gezeten...
Nu heb ik geen hele dure of luxe bolide (renault twingo dci collection van 2jaar oud)
Maar toch zonde

Danku voor deze tip. Als rechtenstudent wist ik natuurlijk niet dat wetten in het Staatsblad verschijnen. Vaak is het echter gewoon een kwestie van welk verkeersbord er staat, en niet van een wetswijziging. Als er ergens een verkeerssituatie verandert in een straat, dan komt dat niet in het Staatsblad. Aangezien je het had over er specifieke straat leek het alsof enkel de verkeerssituatie in die specifieke straat was gewijzigd, en niet dat er een nieuwe verkeersregel was.

Hell93 heeft ooit een rechten cursus gehad en denkt meteen dat ze volwaardig jurist is.

Danku voor deze tip. Als rechtenstudent wist ik natuurlijk niet dat wetten in het Staatsblad verschijnen. Vaak is het echter gewoon een kwestie van welk verkeersbord er staat, en niet van een wetswijziging. Als er ergens een verkeerssituatie verandert in een straat, dan komt dat niet in het Staatsblad. Aangezien je het had over er specifieke straat leek het alsof enkel de verkeerssituatie in die specifieke straat was gewijzigd, en niet dat er een nieuwe verkeersregel was.

watchout guys badass rechtenstudent hiersoo
fiscaal recht 3e jaar b*ch, fuk wit me

• Like
Waarderingen: LM

Meh, ik had het over gewijzigde wetten, niet over een veranderde verkeerssituatie.

Hell93 heeft ooit een rechten cursus gehad en denkt meteen dat ze volwaardig jurist is.

Ik ben bezig met een juridische opleiding, dat is anders :)

Potverdomme, ik probeerde een stuk tape van mijn B&F pakketje af te trekken, schiet het in 1 keer los en stomp ik mezelf vervolgens vol in mijn ballen. Doet na 5min nog steeds pijn.

Potverdomme, ik probeerde een stuk tape van mijn B&F pakketje af te trekken, schiet het in 1 keer los en stomp ik mezelf vervolgens vol in mijn ballen. Doet na 5min nog steeds pijn.

Jij wilde toch enkel knuffelen met meisjes dusja je hebt weinig aan je ballen verder.

ik had wiet gerookt op school, toen ging ik bad

280im1k.jpg

En voor de rest gaat het wel goed met je ?
ik hoop dat het de volgende keer beter gaat..........

****ing bureaucratie^2. Een formuliertje moeten inleveren als laatste formaliteit voor iets dat voor mij belangrijk is; dus heb de officiele guide doorgenomen waar een uitgebreide beschrijving in staat hoe dat moet gebeuren. Kom je bij de instantie, blijkt dat nog een extra handtekening + stempel nodig is. FUUU. Snel racen naar het gemeentehuis. Terug naar de instantie. Blijkt er nog documentatie bij te moeten, stond in een ándere officiele guide FUUU. Dus probeer te printen, maar dat kan alleen met Minitix smartphone tegoed en dat heb ik niet. Race naar een printshop maar voordat ik daar was, stoplichten etc. was het al half 5 en sluit de balie waar ik mn ding moet inleveren FUUU.

Mja, morgen weer een dag.

net weer fysio gehad, voel me nog steeds als een opaatje, hoop dat ik volgende week weer kan trainen :/ zelfs pushups en pullups zijn pijnlijk in me rug

Meh, ik had het over gewijzigde wetten, niet over een veranderde verkeerssituatie.

Ik ben bezig met een juridische opleiding, dat is anders :)

Zoals ik al zei, je post was wat onduidelijk. Je zei dat er "een stuk straat was waar je altijd mocht fietsen". Ik had daardoor de indruk dat er enkel iets in die straat was veranderd (een verkeersbord ofzo). Het was duidelijker geweest als je er bij had gezegd dat er een nieuwe regel x was met de inhoud van de regel erbij ;).

Maar nevermind, gewoon misverstand dus.

watchout guys badass rechtenstudent hiersoo
fiscaal recht 3e jaar b*ch, fuk wit me

Fukken met jou durf ik niet hoor :angstig:

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei, je post was wat onduidelijk. Je zei dat er "een stuk straat was waar je altijd mocht fietsen". Ik had daardoor de indruk dat er enkel iets in die straat was veranderd (een verkeersbord ofzo). Het was duidelijker geweest als je er bij had gezegd dat er een nieuwe regel x was met de inhoud van de regel erbij ;).

Maar nevermind, gewoon misverstand dus.

Fukken met jou durf ik niet hoor :angstig:

Geen probleem ;) ik was inderdaad onduidelijk daarin.

Zieke schouderpijn na training mma :sad:

Laatst bewerkt:

Je klinkt nu al veel te butthurt. Doe jezelf een lol en til niet zo zwaar aan Hell dr stomme opmerkingen. There be dragons (maagzweren).

Nee nee. Hell denkt dat ze op ieder vlak een PhD heeft behaald en het dus beter weet dan jij.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 09:37 ----------

OOOOH SCOOOOOOOOOOORE! Hahahahah sorry man, maar ik zie t voor me en das gewoon ****ing funny

Terug
Naar boven