- Waardering
- 8.812
Ohja hehe..
Topic staat al vol met rare dingen van mij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er heeft zich iemand voor de trein gegooid, is dicht bij mijn gym dus moet waarschijnlijk groot stuk omrijden fuuu
Er heeft zich iemand voor de trein gegooid, is dicht bij mijn gym dus moet waarschijnlijk groot stuk omrijden fuuu

Dat zal er wel heel erg "messi" uitzienEr heeft zich iemand voor de trein gegooid, is dicht bij mijn gym dus moet waarschijnlijk groot stuk omrijden fuuu

Precies dit.Kan daar echt leip van worden. Beter schieten ze zichzelf dood op een afgelegen stuk op verdrinken ze zichzelf, niet voor een trein waardoor deel van nederland er last van heeft .. Egoistische mensen
1 zip archive > 127 mappen en dan in elke map nog 3 gezipte mappen. Dit soort mensen moeten ze opsporen en als een jong zeehondje doodknuppelen.
+1 is erg zielig als je jezelf voor de trein gooit, neem dan teveel pillen oidPrecies dit.
Zie bovenstaande... Die mensen zorgen hartstikke veel mensen een half trauma, alles moet opgeruimd worden etc. Zieke vertragingen en een hoop narigheid. Als je echt niet meer verder wil leven kies dan voor een manier waarbij je niemand verder echt tot last bent imo.
+1 is erg zielig als je jezelf voor de trein gooit, neem dan teveel pillen oid
inefficient as phuck, wordt je maag gewoon leeggepompt en word je voor de rest van je leven beschouwt als een attentionwhore die te p*ssy is om zichzelf echt koud te maken.
b*ch please, als ik mezelf ooit van kant maak is het door 2 grote keukenmessen in mn nek te jagen

Jij wurgt jezelf toch gewoon met je handen tot je dood bent?
mijn manier is veel leuker, als je de messen er direct uittrekt verlies je normaal het bewustzijn door de extreme daling in bloeddruk (als je tenminste goed gestoken hebt en je halsslagader geraakt hebt)
Maw een korte stekende pijn en dan lights out met een zo goed als onbestaande kans dat je het overleeft.
Gewoon kop eraf hakken en dan nog ff doorlopen zombie style

mijn manier is veel leuker, als je de messen er direct uittrekt verlies je normaal het bewustzijn door de extreme daling in bloeddruk (als je tenminste goed gestoken hebt en je halsslagader geraakt hebt)
Maw een korte stekende pijn en dan lights out met een zo goed als onbestaande kans dat je het overleeft.
Mijn manier zou van een hoog gebouw springen zijn (nog wat plezier) of gewoon een pistool.

bij ve hoog gebouw springen heb ik er om een of andere reden niet zoveel vertrouwen in dat je 100% zeker niets voelt van de impact of daarna niet nog even gaat kermen van de pijn. (hangt ook nog eens af hoe je valt)
Pistool... zou ik toch eerst wat onderzoek over doen, heb het namelijk al meermaals gehoord dat iemand een kopschot overleefd heeft![]()