- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Gay
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gay
jij zat nog je pamper onder te schijten toen dit legendarisch spel uitkwam dus whatdoyouknow
Pamper onder schijten is nog lang niet zo gay als die game.jij zat nog je pamper onder te schijten toen dit legendarisch spel uitkwam dus whatdoyouknow
Nou ik ken het ook niet hoor, en het ziet er naar uit dat ik niet veel gemist heb.jij zat nog je pamper onder te schijten toen dit legendarisch spel uitkwam dus whatdoyouknow
Collega met maat 44+ vertelt dat ze een leren broek heeft gekocht
Ik lach hard, want ik denk dat ze een grapje maakt
Ze maakte geen grapje
Ziet ze zelf wel dat ze maat 44 heeft? ;oIk moet toch lachen, is het dan wel een grapje? Plot twist.
Nou ik ken het ook niet hoor, en het ziet er naar uit dat ik niet veel gemist heb.
Nou ja, het moet echt niet gekker worden hier

Nou ja, het moet echt niet gekker worden hier
ik heb wel een aantal keer geprobeerd jou wat normaal te vragen , met als resultaat 0 ..
ook over de meet reden dat ik niet ga komen , sta ik straks naast een zombie die niks zegt..
het zal wel![]()
Collega met maat 44+ vertelt dat ze een leren broek heeft gekocht
Ik lach hard, want ik denk dat ze een grapje maakt
Ze maakte geen grapje

Hmmm verpakking van havermout is veranderd. Ben ik de enige die gelijk achterdochtig is, of er iets veranderd is?
Nee, gewoon QuakerVan AH? Zijn daar niet alle Euro shopper producten veranderd?