- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Ben daar best geïnteresseerd in. Jij bent dat toch ook al? Gaan we samen geld verdienen bij GetXXL :$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben daar best geïnteresseerd in. Jij bent dat toch ook al? Gaan we samen geld verdienen bij GetXXL :$

Ik ben ook gewoon begonnen met websites aanbieden zonder dat ik het nog konIk ook nie maar dat geeft niet hij leert ons wel![]()
Lijkt me wel ****ing easy manier om geld te verdienen. Jammer dat ik alleen nog zoveel moet leren. xhtml, css en ietsiepietsie javared je 't niet mee.
Gaandeweg heb ik het geleerd. Had wel al programmeerervaring, dus dat scheelde.Nou ik werk toch liever voor jou :SIk ben ook gewoon begonnen met websites aanbieden zonder dat ik het nog konGaandeweg heb ik het geleerd. Had wel al programmeerervaring, dus dat scheelde.
Hoeveel p/u? Heb misschien deze maand nog wat werk voor je. Heb een opdracht aangenomen en twijfel of ik het helemaal alleen af kan voor de gestelde deadline. Betreft back-end PHP werk in iets wat volgens mij MVC probeerde te zijn, maar het totaal niet is, code is dus nogal onoverzichtelijk omdat het geen paradigma handhaaft, maar ansich is het ok.
ctrl f kun je zo zoeken door hele systeem vet handig, wist je dat al? groetjes stefan de programmeurIk ook nie maar dat geeft niet hij leert ons wel![]()
Lijkt me wel ****ing easy manier om geld te verdienen. Jammer dat ik alleen nog zoveel moet leren. xhtml, css en ietsiepietsie javared je 't niet mee.
lekker zo laten dusHoeveel p/u? Heb misschien deze maand nog wat werk voor je. Heb een opdracht aangenomen en twijfel of ik het helemaal alleen af kan voor de gestelde deadline. Betreft back-end PHP werk in iets wat volgens mij MVC probeerde te zijn, maar het totaal niet is, code is dus nogal onoverzichtelijk omdat het geen paradigma handhaaft, maar ansich is het ok.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Op mijn stageadres is er een mafkees die de ****ing airco op 20 graden zet, zo maar eens even uitzetten maar sowieso dat hij bijdehand gaat doen
[Link niet meer beschikbaar]
Azerty k*t bedrijf. 19/10 beeldscherm besteld met 2-3 dagen levertijd bij levancier. Ik ga er vanuit dat ik hem dus binnen 5 dagen wel ontvang wat ook per mail bevestigd is. Niet gebeurd, zeggen ze daarna eerst dat hij vorige week maandag zou worden verstuurd, niks ontvangen vorige week. Nu hebben ze vrijdag gemaild begin deze week wordt die verstuurd maar staat nog steeds niet op verzonden.
Snap dat hun eerst wachten tot ze vrachtwagentje vol hebben vanuit leverancier maar zeg dan gewoon hoelang het wel gaat duren ipv me aan lijntje te houden.
Hoeveel p/u? Heb misschien deze maand nog wat werk voor je. Heb een opdracht aangenomen en twijfel of ik het helemaal alleen af kan voor de gestelde deadline. Betreft back-end PHP werk in iets wat volgens mij MVC probeerde te zijn, maar het totaal niet is, code is dus nogal onoverzichtelijk omdat het geen paradigma handhaaft, maar ansich is het ok.
Ik ben ook gewoon begonnen met websites aanbieden zonder dat ik het nog konGaandeweg heb ik het geleerd. Had wel al programmeerervaring, dus dat scheelde.

Best wel, je hebt wel enige native PHP en SQL ervaring hiervoor nodig. Liefst ook kennis van Smarty.Oh oke klinkt goed, ik doe het voor €15,- ben alleen nog niet heel vaardig, erg?