AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

weer zo chagrinig , weer een fout van FBTO/ mijn apotheek

heb 5 tabletjes propanolol gehad die ongeveer 20 cent moeten kosten volgens internet.

krijg ik een rekening 232,62 euro.. heb direkt terugboeken aangevraagd. idioten

Ik stuur factuur na oplevering en live zetten website en hanteer een betaaltermijn van een week.
Factuur is na twee weken nog niet betaald dus ik stuur herinnering.
"Het klopt dat de factuur nog niet is betaald, maar de website is ook nog geen week online".
Wat.
Factuur is nu dus nog steeds niet betaald :roflol: Stuur deze week alweer de volgende factuur van een andere website.

Factuur is nu dus nog steeds niet betaald :roflol: Stuur deze week alweer de volgende factuur van een andere website.
Als je toegang hebt tot de server moet je maar ergens een fout in verwerken zodat de website offline blijft. Vervolgens zeggen dat je het gaat oplossen en niets doen tot ze betalen.

noem je dat een uitgetekend plan? denied, je krijgt zelfs nieteens moderator rechten.

wat zou je doen indien ze gewoon niet betalen?

Nee, heb ik ook niet gezegd en I would cry. Je bent wel opmerkelijk vervelend vandaag zelfs voor jou doen, wat is er vandaag in je anusje gekropen?

noem je dat een uitgetekend plan? denied, je krijgt zelfs nieteens moderator rechten.

wat zou je doen indien ze gewoon niet betalen?
G4P incassobureau, wettelijke rente, etc.. Oh wacht dat is no cure no pay.

Maar dit is zo'n intermediair, ik weet DAT ie gaat betalen, maar alleen niet wanneer. :o

Edit: nu ik die andere website heb geleverd reageert ie weer en vermeldt ie dat ie vanmiddag m'n factuur heeft betaald.
Edit2: Warempel, het staat zowaar op m'n rekening.

Laatst bewerkt:

Maar dit is zo'n intermediair, ik weet DAT ie gaat betalen, maar alleen niet wanneer. :o

Edit: nu ik die andere website heb geleverd reageert ie weer en vermeldt ie dat ie vanmiddag m'n factuur heeft betaald.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel beur je met zo'n kekke website?

Everything_went_better_than_expected.png

Terug
Naar boven