- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Bulk gaat goed dus!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rekenen waarbij je verschillende vragen krijgt over infusen, zuurstof tanks, and that kind of crap
.
1 zuurstoftank + 2 zuurstoftanks + 1 gastank + vuur = ?
1 zuurstoftank + 2 zuurstoftanks + 1 gastank + vuur = ?

omdat je zo doet:
1 In vooraan is een suikeroplossing van 10%. maak 200ml verdunde suikeroplossing van 5%. hoeveel van de voorraad gebruik je en hoeveel water voeg je toe?
2-Een arts wil intraveneus een Decadron-20 injectie geven. De patiënt, die 75 KG weegt, krijt 4 mg per KG lichaamsgewicht toegediend. In voorraad zijn flesjes van 5 ml+100mg. hoeveel ml dient de arts te injecteren?
3- In voorraad is een injectie vloeistof van 3%. Je krijgt opdracht om 5ml te injecteren. hoeveel mg van de werkzame stof injecteer je?
4- Intramusculair is toe te dienen 30 mg Fusid. in voorraad zijn ampullen a 20 mg/ml. Hoeveel dien je toe?
In totaal zij er 10 vragen, waarbij ieder vraag over een andere onderwerp gaat (injectievloeistof, infuus, oplossingen, verdunningen, gewicht, soortgelijke massa en volume, densimeter, medisch gebruik van zuurstof)
Niet te geloven dat ik ook enige moeite doe
Noot: een kleine foutje is zo gemaakt. je hoeft de vraag maar net verkeerd hebben gelezen of net een verkeerd antwoord op te schrijven en je hangt.
Wat zijn de antwoorden? Of ik denk te makkelijk, of ik vraag me af hoe je dit de afgelopen 2x niet hebt gehaald
Ik wist niet dat er zoiets als "verpleegkundig rekenen" bestond. Maar goed ik heb zelf ook een beetje een hobby met benzodiazepine equivalentie tabellen en antipsychotica equivalentie tabellen. Soms krijg je wel met kleine verschillen te maken tussen tabellen, die het er niet duidelijker op maken.
Ik ga je de moeder nken!