- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Parajumpers jas at ibood van 850 voor maar 250, alleen tm maat XL![]()
Na 5min was hij alweer uitverkocht
zieke deal dit, merk is zeer goed.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Parajumpers jas at ibood van 850 voor maar 250, alleen tm maat XL![]()
zieke deal dit, merk is zeer goed.Na 5min was hij alweer uitverkochtzieke deal dit, merk is zeer goed.
Na 5min was hij alweer uitverkochtzieke deal dit, merk is zeer goed.
'' kijkt, zie je dat het materiaal compleet afwijkt van het originele (kleur te ligt en steekt te veel uit).Echte parajumpers hebben een dubbele oranje trim om het logo, de jas die het pasmodel aanheeft heeft maar 1 trimlijn. Daarnaast bestaat de echte capuchon uit 2 delen (d.m.v. een rits), als je goed kijkt zie je géén rits aan de achterkant. als je ook nog eens goed naar het ''bont'' kijkt, zie je dat het materiaal compleet afwijkt van het originele (kleur te ligt en steekt te veel uit).
Brotip: Ga naar het forum daar, dan kan je het pasmodel met de originele vergelijken (bovenste foto).

Bij medicijnen is 1% 10mg/ml (dit wordt als een standaard gezien)
De dichtheid maak dan niet zoveel uit, aangezien je met heel kleine hoeveelheden werkt (mg, soms zelfs ug)
Jij had al besteld?
Zijn echt niet nep hoor.
Vind het afschuwlijke jassen
Want een gelijke relatieve foutmarge maakt meer uit bij grotere hoeveelheden dan bij kleinere hoeveelheden voor een beoogd therapeutisch effect?Bij medicijnen is 1% 10mg/ml (dit wordt als een standaard gezien)
De dichtheid maak dan niet zoveel uit, aangezien je met heel kleine hoeveelheden werkt (mg, soms zelfs ug)
Hele dag al moe en slap en moet zo gaan trainen..weet dus nu al dat het niks wordt
![]()
Vaak krijg je dan toch nog wel een lekkere training man. Ga anders ff een uurtje slapen eerst
Denk dat ik maar oversla, misschien als ik vanavond plotseling wel zin krijg dat ik nog ga.

Hele dag al moe en slap en moet zo gaan trainen..weet dus nu al dat het niks wordt
![]()

Want een gelijke relatieve foutmarge maakt meer uit bij grotere hoeveelheden dan bij kleinere hoeveelheden voor een beoogd therapeutisch effect?