- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Denk dat ik maar oversla, misschien als ik vanavond plotseling wel zin krijg dat ik nog ga.
pre-wo erin, 2 koppen koffie en knallen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik maar oversla, misschien als ik vanavond plotseling wel zin krijg dat ik nog ga.

Volgens mij begrijp je niet goed wat ik zeg.1% is 10mg/ml ongeacht de dichtheid va het medicijn/middel. Uiteindelijk gaat het om het gewicht van het medicijn (lees werkzame stof).
Ofwel; stel dat je door de vuistregel een afwijking hebt van 20%, en je injecteert 2 ml, en gaat er vanuit dat je dus 20 mg injecteert i.p.v. 24 mg. Hoe is dit minder erg dan bijv. 2,4 gr inname van een ander medicijn t.o.v. 2 gr? Zelfde relatieve foutmarge.Want een gelijke relatieve foutmarge maakt meer uit bij grotere hoeveelheden dan bij kleinere hoeveelheden voor een beoogd therapeutisch effect?
Dat weet ik, wat je beschrijft is dus die vuistregel. Hij geeft echter 'n argument voor het hanteren van die vuistregel waar ik het oneens mee ben.De dichtheid maakt wel uit, maar niet in hun opgaven. Ze gaan er vanuit dat elke oplossing aangeduid in % gemaakt is op basis van 1g/liter, ze hoeven de oplossing immers niet te maken, alleen toe te dienen.
brool story co
Er is een nieuw soort house/dance nummer van (als het goed is) een Nederlandse artiest, met een panfluit melodie erin..maar ik weet niet van wie en hoe het nummer heet
:shoot:
inb4 weet iemand het wél?

Kan toch niet trainen door buikklachten
Dan maar mad thuisblijven, daar gaat mijn DL pr![]()
Kan toch niet trainen door buikklachten
Dan maar mad thuisblijven, daar gaat mijn DL pr![]()

hey Hell 92,
ik had je gisteren gevraagd of je zin had in een hete avond, maar je hebt geen antwoord terug gegeven.
Je weet wat ze zeggen he, zwijgen is toestemmen![]()
Hoe is 't afgelopen met die operatie van je? Enige nieuws?hey leuk, ik zit ook te rillen en met harde krampen en hoofdpijn, is buikgriep weer in het land?
Hoe is 't afgelopen met die operatie van je? Enige nieuws?
Dag Adil 22,
Ik heb je vraag beantwoord.
Warme groenten,
Hell 92