AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vorige week iets besteld bij Zalando, had er allang moeten zijn dus ik check even m'n track en trace code. Staat er dat het op het postkantoor ligt en ik het daar op kan halen? Vorige keer dat ik bij Zalando bestelde werd het gewoon thuis afgeleverd...

Vorige week iets besteld bij Zalando, had er allang moeten zijn dus ik check even m'n track en trace code. Staat er dat het op het postkantoor ligt en ik het daar op kan halen? Vorige keer dat ik bij Zalando bestelde werd het gewoon thuis afgeleverd...

wss een nieuwe bezorger die lekker lomp aan et doen is. bij mij leveren ze het standaard aan de buren, zonder ook maar een briefje in de bus te gooien

wss een nieuwe bezorger die lekker lomp aan et doen is. bij mij leveren ze het standaard aan de buren, zonder ook maar een briefje in de bus te gooien

Pff 't is maar een t-shirtje dus past ook gewoon in de bus, hoeft ook niemand voor thuis te zijn... dus snap het niet helemaal. Kreeg ook geen mailtje ofzo dat ik het op kan halen, moest er zelf achter komen door via track en trace te kijken.. Ga er zo maar eens heen kijken of er wat ligt.

Lekker lomp ja :rolleyes:

Flikt die kerel hier ook steeds. Wil nog weleens die T&T niet doorkrijgen, is dan langs de hele buurt zwerven voor 'n pakketje.

Pakketje net opgehaald bij postkantoor. Hebben ze één t-shirtje in een doos groter dan een schoenendoos gedaan.... Maar er zat geen kaartje of niets in de brievenbus waar op stond dat het pakketje daar zou zijn... pff

Godver, wil ik net even chinees bestellen voor mezelf, denk ik opeens terug aan het dumpert filmpje uit china, waar ze in sommige gebieden eten in rioolwater koken:( Geen trek meer:(

Het is weer vrijdagavond, geen zin om te trainen. Heb mezelf wel kunnen weerhouden van een flink katabool avondje.

gewoon trainen oetlul

****, doorheen de hele k*ttraining moeten vechten tegen het gebrek aan zin, en gebrek aan kracht. Toch voor een deel de training gedaan, maar toch maar gestopt want het had geen enkel nut. WTF?
Zou het verwijderen van de cyste er voor iets tussen zitten? (drie dagen geleden). En heb er dan nog eens diarree bij ook. Leuk.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Nah Peanut is vast best 'normaal' irl, hij neemt het internet gewoon niet serieus.

Iemand die "insanitty " als nick heeft lijkt me niet echt betrouwbaar als het aankomt op het beoordelen van "normaal" gedrag. :)

****, doorheen de hele k*ttraining moeten vechten tegen het gebrek aan zin, en gebrek aan kracht. Toch voor een deel de training gedaan, maar toch maar gestopt want het had geen enkel nut. WTF?
Zou het verwijderen van de cyste er voor iets tussen zitten? (drie dagen geleden). En heb er dan nog eens diarree bij ook. Leuk.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Iemand die "insanitty " als nick heeft lijkt me niet echt betrouwbaar als het aankomt op het beoordelen van "normaal" gedrag. :)

Daarom ook de ' ' bij het woord normaal. Wat was trouwens jouw redenering achter de naam van je dochter te gebruiken op een BB forum? Want de eerste aantal maanden dacht ik dat je een meisje was.

Daarom ook de ' ' bij het woord normaal. Wat was trouwens jouw redenering achter de naam van je dochter te gebruiken op een BB forum? Want de eerste aantal maanden dacht ik dat je een meisje was.
Ik denk dat ik dronken zal geweest zijn. Pretty stupid indeed.

Terug
Naar boven