- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom door die jankmensen die aan de snelweg wonen117km/uur op 4 baans weg. 135 euro. **** die boetes in NL, echt waar.
117km/uur op 4 baans weg. 135 euro. **** die boetes in NL, echt waar.

we moeten echt zo'n noors systeem hebben met boetes naar rato van je inkomen. Er zijn rijke stinkerds die standaard 160 rijden als ze wat te laat zijn want dat vinden ze het geld wel waard en er zijn zat mensen zoals jij en ik die even niet opletten waar je maar 100 mag en een dag of 2 voor niks kunnen werken.
Een hele droom in een stereotype versie van Japan zoeken naar een toilet om te kotsen, om dan wakker te worden, direct te moeten kotsen maar door het donker mijn pukebucket half te missen.
Ik vertik het om die onzin nu op te kuisen, gaat morgen lekker stinken.

.Hoeveel euro's moeten alle parasieten zonder werk betalen dan?
ondertussen toch een paar handdoeken opgelegd, stonk iets te hard.
Mn kots ziet trouwens knalgroen, ik dacht dat maagzuur geel was?
Voor zo ver ik weet, is gal het enige groene substantie in de maag, hoogstwaarschijnlijk heb jij dus gal uit zitten kotsen, wat trouwens niks ernstigs is.
Beterschap.
.we moeten echt zo'n noors systeem hebben met boetes naar rato van je inkomen. Er zijn rijke stinkerds die standaard 160 rijden als ze wat te laat zijn want dat vinden ze het geld wel waard en er zijn zat mensen zoals jij en ik die even niet opletten waar je maar 100 mag en een dag of 2 voor niks kunnen werken.

Voor zo ver ik weet, is gal het enige groene substantie in de maag, hoogstwaarschijnlijk heb jij dus gal uit zitten kotsen, wat trouwens niks ernstigs is.
Beterschap.
Hoeveel euro's moeten alle parasieten zonder werk betalen dan?
Die mogen gewoon helemaal niet de weg op (in ieder geval tijdens de spits) ... ook het file-probleem meteen opgelost.