ThomD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nummer gekregen via vriendin van me van een meisje.
Krijg ik als reactie op mijn whatsapp foto: dat is niet echt.
vervolgens heeft die dame mijn facebook gekeken, zegt ze tegen die vriendin van me: hij is te gespierd.
**** it, off to the gym.![]()
Nummer gekregen via vriendin van me van een meisje.
vervolgens heeft die dame mijn facebook gekeken, zegt ze tegen die vriendin van me: hij is te gespierd.
Hoe oud was ze?Nummer gekregen via vriendin van me van een meisje.

Je kan er niks van je moet eerst papier stacken zodat vangen impact op.Zit te schijten en bij de eerste drol die in het water valt spettert er water naar boven![]()
Mensen die je gaan uitkafferen omdat je hardloopt op een 4 m breed fietspad. Get a life....
Indien er een stoep is, lekker daar lopen. Hetzelfde als fietsers (wielrenners voornamelijk) die op de weg fietsen terwijl ernaast een fietspad is.
zei je muur ook toen plons in dr gezichJe kan er niks van je moet eerst papier stacken zodat vangen impact op.
Vandaag een boete binnen gehad, 437 euri's, 108 km/h waar je 70 mocht...

Potverdomme wat een bedrag.. Reed laatst 210 waar je 100 mocht, zou ook een leuk bedrag zijn geweest als ik gepakt was denk ik![]()
Potverdomme wat een bedrag.. Reed laatst 210 waar je 100 mocht, zou ook een leuk bedrag zijn geweest als ik gepakt was denk ik![]()
Bijna geen is toch een beetje.Waarom? Principekwestie ofzo?
Je kan er bijna geen last van hebben.