Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nummer gekregen via vriendin van me van een meisje.

Krijg ik als reactie op mijn whatsapp foto: dat is niet echt.

vervolgens heeft die dame mijn facebook gekeken, zegt ze tegen die vriendin van me: hij is te gespierd.

**** it, off to the gym.:headbang:

:roflol: inb4 ze vond je hoofd verdoet en zei dat om je niet te laten huilen

vervolgens heeft die dame mijn facebook gekeken, zegt ze tegen die vriendin van me: hij is te gespierd.

Ik wou dat ik dat probleem had

**** bishes get gains

Hoe oud was ze? :roflol:

Doe ik normaal ook mogow maar ben ik vergeten omdat ik moest nodig

Mensen die je gaan uitkafferen omdat je hardloopt op een 4 m breed fietspad. Get a life....

Vandaag iemand flink uitgekafferd die op het fietspad slenterde te voet, terwijl ernaast een stoep aanwezig was.

Mensen die je gaan uitkafferen omdat je hardloopt op een 4 m breed fietspad. Get a life....

Indien er een stoep is, lekker daar lopen. Hetzelfde als fietsers (wielrenners voornamelijk) die op de weg fietsen terwijl ernaast een fietspad is.

Vandaag een boete binnen gehad, 437 euri's, 108 km/h waar je 70 mocht...

Vandaag een boete binnen gehad, 437 euri's, 108 km/h waar je 70 mocht...

Gewoon bezwaar op maken, politie hele tijd lastig vallen met brieven met details.

Vooral met hand geschreven en zo onduidelijk mogelijk. Als t mee zit laten ze m vallen.

Ik heb tot nu toe alles verscheurd gekregen op die manier, alle niet flits boetes ieder geval.

---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

Potverdomme wat een bedrag.. Reed laatst 210 waar je 100 mocht, zou ook een leuk bedrag zijn geweest als ik gepakt was denk ik :o

Een vriend was zijn auto 3 maand kwijt en rijbewijs half jaar, 250 waar je 120 mocht.

Terug
Naar boven