XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tumblr_inline_mnv8rtCVLM1qz4rgp.gif

ik report jullie allebei de moeder

Voor niks 30 minuten wachten bij de Apple store omdat ze toch geen tijd hadden?

AL een week lang afspraak proberen te maken via de site maar lukt niet want ze hebben het te druk!!!!!
Nu is mij verteld dat ik geluk moet hebben en actief op de site moet kijken. STOMME GENIUS

keihard op mn smoel gegaan, nu een dik ei op mn knie. Dag beentraining :mad:

1m76 is nou niet echt midget.. meer average

1m81 is gemiddeld in NL

Voor niks 30 minuten wachten bij de Apple store omdat ze toch geen tijd hadden?

AL een week lang afspraak proberen te maken via de site maar lukt niet want ze hebben het te druk!!!!!
Nu is mij verteld dat ik geluk moet hebben en actief op de site moet kijken. STOMME GENIUS

Gewoon geen apple producten kopen ;)

is verwijderd dus

was een filmpje van een psycho die z'n vriendin neer aan het steken was in rotterdam, gewoon op straat

http://www.liveleak.com/view?i=7ce_1359545609

Heb dit 5 jaar geleden ofzo al gezien. Snap echt niet dat die omstanders na een paar seconde nog niet door hebben dat die kerel alleen die vrouw iets aan wilt doen, en ze dus niet bang hoeven zijn zelf gestoken te worden. Lastig te zeggen hoe ik zelf in zo'n situatie zou handelen, maar ik denk toch echt dat ik die kerel goed hard voor z'n kop getrapt zou hebben.

Heb dit 5 jaar geleden ofzo al gezien. Snap echt niet dat die omstanders na een paar seconde nog niet door hebben dat die kerel alleen die vrouw iets aan wilt doen, en ze dus niet bang hoeven zijn zelf gestoken te worden. Lastig te zeggen hoe ik zelf in zo'n situatie zou handelen, maar ik denk toch echt dat ik die kerel goed hard voor z'n kop getrapt zou hebben.

Als zo'n malloot gaat zwaaien uit wanhoop kun je jezelf toch lelijk verwonden hoor.

Beter zorgen dat het probleem effectief en in 1 klap uitgeschakeld is, doe t goed of doe t niet.

Gewoon vol een stomp op z'n bek geven met aanloop erbij

Als zo'n malloot gaat zwaaien uit wanhoop kun je jezelf toch lelijk verwonden hoor.

Beter zorgen dat het probleem effectief en in 1 klap uitgeschakeld is, doe t goed of doe t niet.

Je ziet dat die kerel zich 0,0 aantrekt van die tikjes die hij krijgt van omstanders

kwam te laat sportschool binnen, kon alleen nog 3x5 bench doen en 1x8 curls. wel PR met bench, 85 kg :o

Terug
Naar boven