XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic


  • :D Alleen verwacht ik niet dat Russian Bear de w gewoon vergeten is terwijl ik dus een typfoutje gemaakt heb. Maar het is wel slordig inderdaad.
     
    Ik zal dit topic een kans geven. Zodra het weer een zyzz topic wordt gaan er kaarten uitgedeeld worden.

    Voor degene die het nog niet snappen: Ik wil hier dus niets over zyzz zien.
    :)
     
    Ik kan je wel komen adopteren.
    Doen we, geef ik je gelijk een van mijn befaamde schouder massages.

    On Topic: Kreeg vandaag mijn grote zak Basic-bulk whey binnen, en ons mam vond het slim om die over te gieten in mijn lege pot whey isolaat...de helft ligt nu op de vloer :fuu:
     
    Doen we, geef ik je gelijk een van mijn befaamde schouder massages.

    On Topic: Kreeg vandaag mijn grote zak Basic-bulk whey binnen, en ons mam vond het slim om die over te gieten in mijn lege pot whey isolaat...de helft ligt nu op de vloer :fuu:

    :roflol:

    Deed het met mijn eerste zak ook, laat het nu gewoon in de zak, het overgieten duurt me te lang.

    OT: ik verslaap me morgen.
     
    :D Alleen verwacht ik niet dat Russian Bear de w gewoon vergeten is terwijl ik dus een typfoutje gemaakt heb. Maar het is wel slordig inderdaad.

    Hehe eens, maar ik vond hem wel ironisch.
     
    Doen we, geef ik je gelijk een van mijn befaamde schouder massages.

    On Topic: Kreeg vandaag mijn grote zak Basic-bulk whey binnen, en ons mam vond het slim om die over te gieten in mijn lege pot whey isolaat...de helft ligt nu op de vloer :fuu:

    :roflol: herkenbaar
     
    dat het forum er vanochtend uitlag....
     
    Ik moest vandaag Marketing herkansen (12 hoofdstukken leren). Ik had bijna al me energie in het leren van deze toets gestopt. Hierdoor heb ik te weinig voor me andere toetsen geleerd omdat me prioriteit gewoon bij die herkansing lag.

    Ik wilde vandaag naar school gaan met de ns, expres 1 trein eerder zodat ik een half uur te vroeg zou komen. Na 10 minuten in de trein te hebben gezeten rijdt hij opeens niet meer verder omdat er een probleem op het spoor is.

    Heb nu me toets niet kunnen maken en mag hem pas volgend jaar herkansen. GVD ik baal hier echt zoooo verdomde erg van:mad: klote ns
     
    Ik moest vandaag Marketing herkansen (12 hoofdstukken leren). Ik had bijna al me energie in het leren van deze toets gestopt. Hierdoor heb ik te weinig voor me andere toetsen geleerd omdat me prioriteit gewoon bij die herkansing lag.

    Ik wilde vandaag naar school gaan met de ns, expres 1 trein eerder zodat ik een half uur te vroeg zou komen. Na 10 minuten in de trein te hebben gezeten rijdt hij opeens niet meer verder omdat er een probleem op het spoor is.

    Heb nu me toets niet kunnen maken en mag hem pas volgend jaar herkansen. GVD ik baal hier echt zoooo verdomde erg van:mad: klote ns

    Zwaar klote brah

    Welke opleiding volg je btw ?
     
    Laatst bewerkt:
    Het alweer door de regen fietsen vanochtend... en gigantische tegenwind :@
     
    regen + werken over een paar uur
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    wat een kudt weer..

    ik heb nu de tijd om te trainen alleen vanavond moet ik kickboxen... ik wou rug biceps doen, maar ik weet niet of dat handig is.... iemand?
     
    Verdomme gister niet kunne trainen. Powrcage staat namelijk buiten. En het regende echt te hart. Nu wil ik gaan trainen, maar heel de tuin is veranderd in 1 grote plas water. Tering zooi.
    Ga zo wel trainen, maar met kaplaarzen aan.
     
    Back
    Naar boven